Flere som er frysen????

FruSolsikke

Flørter med forumet
Jeg er utrolig frysen, døgnet rundt!!! Fryser så det gjør VONDT!!! Det er i grunnen varmt og godt inne, men likevel.....

Kanskje noe med hormonene. Med lillemor i magen hadde jeg hetetokter, så kanskje den nye huleboeren min er en liten guttemann???

Flere som har det slik???

emoticon . Bilde sier vel sitt. Sitter under teppe, har ull genser på meg og vifte ovnen på fullt

skriver for å se....

Har dere hørt om andre som har det slik. Kan faktisk ikke huske sist jeg frøys slik som nå.Heeeeeeeeeeele tiden. Brrrr.......får gå å ta en glohettbad tror jeg!!!! Men dette styrker troen min på at det er en guttebaby i magen min!!!!! Hele svangerskapet så langt er anderledes enn sist, og magefølelsen sier GUTT!

Ja, har ofte den feber følelsen.. kjipt :( Men samtidig veldig godt, for jeg er ALLTID varm, syns det er bedre å fryse enn å svette konstant :p

Er heller litt HOT jeg, he he.. Men i dag har jeg vært gaaanske trøtt og kvalm - og da blir jeg automatisk også frossen..

Men tempen er litt forhøyet enn til vanlig (har brukt Ladycomp i flere år)- så det er som det skal være;-) 36,8 - 37,2... Så er ikke så rart at det er litt hett da mao..

Har vært varmere enn vanlig frem til nå... men idag kom kvalmen og også kulda :(

Jeg fryser jeg også.. Brrr..

jeg er begge deler, og det skifter for skal jeg si dere ...ene øyeblikkes hakker jeg nesten tenner og det neste rener jeg neste bort !
er veldig irriterede...sælig når jeg er på jobb
, men med førstemann var jeg bare varm.
kanskje det da blir en jente denne gangenemoticon

Jeg fryser som bare det OG det var ikke sånn med gutten min. Så min håp er at det er en liten jente denne gangen...heheheh....

Nå i kveld har jeg frøset sjikkelig, men ellers har jeg vært i fin form:)

Det har jeg ikke tenkt på. Fryser som bare det for tiden. Frøs på denne tiden sist også, men da var det desember og jeg jobbet i en kald kjeller:P

Fryser jeg også.. spes på kvelden når jeg skal legge meg.

Forrige svangerskap hadde jeg skikkelig hetetokter, rare greieremoticon

Jeg fryser også masse! Har heller ikke tenkt at det er fordi jeg er gravid, men skjønner jo at det er det siden så mange fryser. Jeg ammer, så har egentlig hatt litt hetetokter, selv om jeg alltid har vært frysen av meg. Mye deiligere å være for varm, da kan jeg bare ta av meg noe. Når jeg fryser gjør det vondt! Skikkelig vondt...

JA!! Mye mere frysen enn jeg pleier å være!
Sitter under ullpledd nå og er fortsatt kald.. Helt merkelig!

Back
Topp