Dårlige dager i går og i dag.
Sovet lite og urolig, tenker det gjør utslag.
Knapt på beina i dag. Starta dagen med et teamsmøte jeg leda, var helt tappa for energi etter den timen, ferdig 11. måtte forberede litt i tillegg, så jeg var oppe fra rundt 8..
Så starta den egentlige moro, planleggingsdag i bhg. Huset fult av snekkere som praktisk nok jobbet i stua, på badet og på soverommet. Altså bare å glemme å legge seg nedpå (alle andre steder i huset er kaos også...). Springe innom og tisse mens snekker var nede og fiksa noe
Tenkte i går at vi kunne være ute. Regn...
Heldigvis var pappan hjemme før lunch, men vi kjørte han til jobb etterpå. Innom butikk i 3 min for å kjøpe noe til jobb. Kjørte hjemover, og ungen sovna i baksetet. Jeg orka ikke kjøre hjem til kaoset, så jeg parkerte på coopen og sovna i bilen!
Utslitt! Orka ikke vekke ungen før etter over en time, alt for lenge for han å sove
Snekker holder fortsatt på i stua på overtid, de fikk beskjed om å gjøre ferdig der i dag så vi får rydda opp. Ungen ser TV på 1 m hold med hørselvern mens spikerpistolen går
og jeg har ENDELIG fått flata ut på senga!
Ny dag, nye muligheter i morgen! Ny planleggingsdad. Håper virkelig det blir litt roligere i huset! Hadde jeg vært i form hadde jeg jo bare dratt bort, men det orker jeg ikke