Flere som er ekstremt slitne?

Sliten hele tiden her også! Var akkurat samme sist. Har ikke så mye plager ellers heldigvis, men ikke bare bare å ha null energi! :shifty:
Er ganske driftig ellers, så blir veldig uvant.
Samma her, ikke vant til å sitte stille. Har ikke tålmodighet til det egentlig :hilarious:

Jeg er 10 uker i morgen, og de siste dagene har jeg blitt mye mer sliten og trøtt enn tidligere. Trodde det skulle avta litt jeg :arghh: Nå legger jeg meg nedpå 2-3 timer etter jeg står opp, og sover 2 timer. Er jo galskap :wideyed: Jobb er jo et mareritt for tiden :arghh:

Jepp, måtte krype til korset i dag og hentet ut 50 % sykemelding. Kjedelig å ha det sånn, men forrige svangerskap lettet det rundt 15 uker så det er i alle fall lys i enden av tunnelen!
Greit å ha prøvd det før så en vet at det blir bedre!

Har faktisk hatt litt energi de siste 3 dagene. Eller, har ikke vært totalt utslitt og måtte legge meg ned annahver time! Skal ikke så mye til før jeg blir sliten, men i går følte jeg meg ganske bra i nærmere 10 timer!

Våkner, står opp, og ser aller mest frem til luren jeg kan ta sammen med mini på formiddagen. :goodnight

Varierer, i går hadde jeg en Ok dag, mens i dag har jeg knapt stått på bena.. ligger mest på sofaen, og har akkurat sovet. Enda jeg ikke sto opp før 10-11 i dag! Er nok noe med at jeg sover dårligere på natten tror jeg..

Jeg skal på togtur og utstilling med en hund i helga, så må liksom være i form da.. burde sikkert avbestilt hele opplegget, er veldig spent på om jeg fikser biffen. Heldigvis skal noen andre vise hunden på utstillingene, så i verste fall kan jeg vel bli i hytta hele dagen... men jeg må pakke før jeg drar da.. kjenner det blir hardt!

Dårlige dager i går og i dag.
Sovet lite og urolig, tenker det gjør utslag.

Knapt på beina i dag. Starta dagen med et teamsmøte jeg leda, var helt tappa for energi etter den timen, ferdig 11. måtte forberede litt i tillegg, så jeg var oppe fra rundt 8..

Så starta den egentlige moro, planleggingsdag i bhg. Huset fult av snekkere som praktisk nok jobbet i stua, på badet og på soverommet. Altså bare å glemme å legge seg nedpå (alle andre steder i huset er kaos også...). Springe innom og tisse mens snekker var nede og fiksa noe :hilarious: Tenkte i går at vi kunne være ute. Regn...

Heldigvis var pappan hjemme før lunch, men vi kjørte han til jobb etterpå. Innom butikk i 3 min for å kjøpe noe til jobb. Kjørte hjemover, og ungen sovna i baksetet. Jeg orka ikke kjøre hjem til kaoset, så jeg parkerte på coopen og sovna i bilen! :hilarious::hilarious: Utslitt! Orka ikke vekke ungen før etter over en time, alt for lenge for han å sove:confused::hilarious:

Snekker holder fortsatt på i stua på overtid, de fikk beskjed om å gjøre ferdig der i dag så vi får rydda opp. Ungen ser TV på 1 m hold med hørselvern mens spikerpistolen går:hilarious: og jeg har ENDELIG fått flata ut på senga!

Ny dag, nye muligheter i morgen! Ny planleggingsdad. Håper virkelig det blir litt roligere i huset! Hadde jeg vært i form hadde jeg jo bare dratt bort, men det orker jeg ikke :confused:

Jeg er så trøtt at jeg lurer på om jeg skal sove eller om jeg orker å spise.... La meg på senga 18.00, ungene var helt forvirret. Jeg har heldigvis verdens beste mann som ordner og duller og styrer:Heartbigred

Har vært umenskelig sliten og blir veldig fort andpusten, gleder meg til det roer seg ned..

9+0 i dag. I uken som har gått har jeg blitt lettere andpusten av nærmest ingenting på jobb, men formen har vært bra. På kveldene/ rett etter middag har jeg fått et akutt behov for å legge meg ned flatt. Kroppen er da helt kaputt.

Hjelpes, pulsen spretter opp av trappene til 3.etg på jobb som ellers er en lek :arghh:

Var ekstremt sliten forrige gang jeg var gravid. Hele svangerskapet. Føler det er bedre denne gangen, selv om jeg merker at jeg orker mindre enn til vanlig.

Back
Topp