Jeg har vært gravid tidligere å vært så pigg..det var jeg forsovit nå også, helt til jeg nærma meg uke 8... Jeg er så enormt sliten. Er liksom klar for senga når klokka nærmer seg 20.00..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Føler meg som verdens verste mamma for toåringen, fordi jeg ikke orker noe og har kort lunte. På jobb tar jeg pauser jevnlig og produserer langt fra 100 %. I bilen på vei hjem er jeg så trøtt at det nesten er uforsvarlig.
Sitter langt inne å få sykemelding, men jeg vet ikke hva annet jeg kan gjøre?!
Jeg gruer meg til helg! Frihet å være alene hjemme på dagtid!
Vi har mye som skulle vært ordnet, bagasje fra ferien ligger rundt, oppussing med snekkere som må følges opp og ting skaffes, vaskemaskin som er ødelagt og må fikses. Et berg av klesvask venter.. Skal prøve å fikse den selv, fikk en del i går. Hagen ser ikke ut etter at vi har vært borte en mnd..
Blir helt svett av alt som burde vært ordnet, sammen med en aktiv 3-åring og meg med null energi! Samboer står på, men det er mye på han i tillegg til hans jobb som noen ganger drar ut på kveld og natt. Hadde jo hjelpa på om jeg hadde orka å underholde ungen, men det går ikke lenge om gangen gitt!
Burde kanskje vært i klagetråden, men klager litt her. Tar på psyken dette. Tror jeg må avinstallere facebook så jeg slipper å bli påmint hva vi kunne ha gjort på fritida nå, sopptur, bærtur, telttur.. Har liksom nok med å holde det flytende i heimen.
Jeg gruer meg til helg! Frihet å være alene hjemme på dagtid!
Vi har mye som skulle vært ordnet, bagasje fra ferien ligger rundt, oppussing med snekkere som må følges opp og ting skaffes, vaskemaskin som er ødelagt og må fikses. Et berg av klesvask venter.. Skal prøve å fikse den selv, fikk en del i går. Hagen ser ikke ut etter at vi har vært borte en mnd..
Blir helt svett av alt som burde vært ordnet, sammen med en aktiv 3-åring og meg med null energi! Samboer står på, men det er mye på han i tillegg til hans jobb som noen ganger drar ut på kveld og natt. Hadde jo hjelpa på om jeg hadde orka å underholde ungen, men det går ikke lenge om gangen gitt!
Burde kanskje vært i klagetråden, men klager litt her. Tar på psyken dette. Tror jeg må avinstallere facebook så jeg slipper å bli påmint hva vi kunne ha gjort på fritida nå, sopptur, bærtur, telttur.. Har liksom nok med å holde det flytende i heimen.
Jeg tåler kaos ganske bra, har bodd i oppussingsopplegg i 6 år, så her er det alltid kaos ett eller annet sted. Men når jeg ikke ser enden på hverken oppvask eller klesvask og det er ekstra mye rot er det til å bli deppa av ja!Jeg kjenner meg sååå igjen!! Blir så deppa av skitne klær og bager over alt. Orker ikke annet enn å passe på ungen dagtid og lage middag til mannen kommer hjem. Etter det må jeg mest ligge på sofaen mens han ordner med jentungen og legger henne. Da må jo han få slappet av litt også stakkars. Lurer på når det skal slutte å se ut som en seinesti her. Jeg er ikke vant med å bo så rotete, jeg blir skikkelig deppa av det. Ugg.
Skjønner hvordan det er...
Er så fint vær her i dag, vil ta med sønnen min på stranda, men selv om vi kjører og har mer en stol til meg, blir jeg nok så sliten at det ikke er verdt det. Eneste som hjelper på kvalmen og utmattelse er å ligge i senga håper vi får til en strandtur i morgen formiddag om formen er grei da.
Er 8+3 nå og vet at dette er de verste ukene fem til uke 11-12. Sånn basert på tidligere svangerskap.
I neste uke har jeg avtaler og jobb/studiegreier som MÅ gjøres. Sånn hvor alt avhenger av meg, liksom så jeg må greie det på ett eller annet vis.. Håper bare det skal gå ellers vil det gå veldig utover andre også, det er kanskje det verste.