Flere som er blitt veldig trøtte igjen nå?

Millee89

Flørter med forumet
Jeg er 30 uker nå og har fått en helt sinnsyk trøtthet over meg igjen... kan sovne på dagtid stadig vekk..

Ja, og hjelper ikke på å starte «dagen» rundt 3 eller 4 de fleste morgener/netter heller. Sliter veldig med å finne ro til å sove, men slumrer mye på sofaen..

Ja! Slukkner på sofaen etter bhg levering og sover leeenge :bag:

Er trøtt ja! Men sover også sinnsykt dårlig om natta så er nok ikke så rart.. ingen stillinger er gode å sove i lengre :hilarious:

Jeg sover relativt godt på natta de aller fleste nettene. Strevde litt i jula, men har sovet godt og tungt etter å ha kommet hjem:) er likevel nokså trøtt på dagen og kommer til å innføre midt på dagen dupp i løpet av uka tenker jeg. Skal ha hjemmekontor de timene som gjenstår å jobbe denne uka, så kan dele dem opp slik jeg trenger:)

Word! Jeg er stuptrøtt, så det er nok en kombo av at kroppen har mye å jobbe me samtidig som man sover litt dårligere om natten

Dersom dere opplever ekstrem tretthet og en «tåkeaktig» tilværelse, anbefaler jeg dere å ta en liten blodprøve for å sjekke diverse verdier. I mitt første svangerskap fikk jeg plutselig ekstrem tretthet, men tenkte det var normalt i og med at kroppen lager en baby. Da jeg kom på kontroll rundt uke 28 ville legen bare ta en sjekk av jern og litt diverse, og det viste seg at jeg var kjempelav på jern og B12, og måtte få sprøyte med påfyll umiddelbart. Verdiene hadde vært i normalområdet i starten av svangerskapet.

Jeg var fortsatt mer trett enn vanlig resten av svangerskapet, men når jeg kom ut av «tåka» forstod jeg hvor påvirket jeg hadde vært av dette.

Stuptrøtt her også - kan ikke sette meg i sofaen på dagtid omtrent uten at det ender med en liten powernap :angelic:

Stuptrøtt som alle over. Er b-menneske i tillegg. Siden jeg har det ganske fritt med jobb på hjemmekontor når det passer, så blir det fort til at jeg sover ti timer og gjerne en powernap på ettermiddagen. Men tenker at dette er min siste sjanse på åresvis til å sove, så jeg sover med god samvittighet:hilarious:

Jeg fikk 30% sykepenger av jordmor i dag jeg fordi jeg er så trøtt og sliten og at jeg stresser når jeg ikke får sove på natten med tanke på jobb neste dag. Har kun 3 uker før jeg går ut i perm da, men ble likevel stresset på natt og på jobb. Så om det er virkelig ille går det jo an å høre om man kan få litt reduksjon så man kan sove ut med god samvittighet :)

Dere som fremdeles står i 100% jobb. Har noen av dere funnet smarte tips for å håndtere trøttheten? Jeg sover dårligere og dårligere og kjenner det begynner å gå ut over effektiviteten min. Har veldig lyst til å holde hele veien ut, da jeg liker å jobbe og kroppen ellers tåler det veldig bra, men denne trøttheten….:arghh:

Back
Topp