Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedring <3 håpe du slipper å gå slik lengeDa var jeg blitt sykemeldt ut uka pågrun av oppkast og kvalme Har fått kvalmestillende så håper formen blir bedre!!
TakkGod bedring <3 håpe du slipper å gå slik lenge
Off det er ikke noe gøyJepp. Sykemeldt i 3 uker. Sannsynligvis blir jeg sykemeldt hele svangerskapet
Da var jeg blitt sykemeldt ut uka pågrun av oppkast og kvalme Har fått kvalmestillende så håper formen blir bedre!!
Ja viktig å prioritere helsa førstTenker det blir et langt svangerskap, men det vil bli lenger dersom jeg må ødelegge meg med smerter.
Ja kvalme er noe dritt! Får satse på at det ikke blir som sist! TakkUsj, jeg har blitt syk fra uke 6 med de to forrige... gruer meg til neste uke men håper det beste. God bedring da! Kvalme er
God bedring!
TakkHuff, masse god bedring
God bedring! Håper det letter snart er skikkelig kvalm selv. Helt annerledes denne gangen.Da var jeg blitt sykemeldt ut uka pågrun av oppkast og kvalme Har fått kvalmestillende så håper formen blir bedre!!
Ha blitt mye bedre nå! Var mye verre sist gang, men så begynte jeg på afipran nesten med en gang denne gangen så artig at vi er i samme termin forum igjen når har du termin?God bedring! Håper det letter snart er skikkelig kvalm selv. Helt annerledes denne gangen.
Jeg vet ikke enda, så må på tidlig ul. Vet bare at testen sa 1-2 uker i går du da?Ha blitt mye bedre nå! Var mye verre sist gang, men så begynte jeg på afipran nesten med en gang denne gangen så artig at vi er i samme termin forum igjen når har du termin?