Flere som er blitt sykemeldt?

Peepsi

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Da var jeg blitt sykemeldt ut uka pågrun av oppkast og kvalme :depressed: Har fått kvalmestillende så håper formen blir bedre!!
 
Jepp. Sykemeldt i 3 uker. Sannsynligvis blir jeg sykemeldt hele svangerskapet:dead:
 
Tenker det blir et langt svangerskap, men det vil bli lenger dersom jeg må ødelegge meg med smerter. o_O
 
Usj, jeg har blitt syk fra uke 6 med de to forrige... gruer meg til neste uke :p men håper det beste. God bedring da! Kvalme er :yuck:
 
Usj, jeg har blitt syk fra uke 6 med de to forrige... gruer meg til neste uke :p men håper det beste. God bedring da! Kvalme er :yuck:
Ja kvalme er noe dritt! Får satse på at det ikke blir som sist! :) Takk :Heartpink
 
Ikke enda, men kvalmen har ikke kommet før etter uke 6 med de andre.

Sist svangerskap var jeg sykemeldt fra uke 7 og til permisjonen. Spydde hele veien, håper ikke det skjer nå!

Jobber bare annehver helg da, siden jeg har minste hjemme :)
 
Ufff! Håper det gir seg! Jeg slapp unna med kvalme/uggenhet i 1-2 uker med første, men vedder på at jeg ikke er like heldig denne gangen!
 
Da var jeg blitt sykemeldt ut uka pågrun av oppkast og kvalme :depressed: Har fått kvalmestillende så håper formen blir bedre!!
God bedring! Håper det letter snart :) er skikkelig kvalm selv. Helt annerledes denne gangen.
 
God bedring! Håper det letter snart :) er skikkelig kvalm selv. Helt annerledes denne gangen.
Ha blitt mye bedre nå! :D Var mye verre sist gang, men så begynte jeg på afipran nesten med en gang denne gangen :p så artig at vi er i samme termin forum igjen :D når har du termin? :)
 
Ha blitt mye bedre nå! :D Var mye verre sist gang, men så begynte jeg på afipran nesten med en gang denne gangen :p så artig at vi er i samme termin forum igjen :D når har du termin? :)
Jeg vet ikke enda, så må på tidlig ul. Vet bare at testen sa 1-2 uker i går :D du da?
 
Back
Topp