Flere som er ‘’eldre’’ her?

Ceres_

Glad i forumet
Himmelbarn
Novemberbarna 19
...man er jo eldre som 38 i følge endel kilder.
Flere gamle gravide her? ;)

Jeg har fått barn spredt over mer enn ti år, syns ikke det er så stor forskjell fysisk, men mentalt er jeg jo på en helt annen plass (på en god måte) og det syns jeg er en stor fordel.

Har dere barn fra før? Mange? Tok det lang tid å bli gravid? Hvordan er formen?

40 år.

To nesten voksne og en liten halvåring her fra før, så har prøvd begge deler. :)

Var topptrent med de to første og helt utrent og tyngre med de to siste, så går nok ikke helt å sammenligne av den grunn. Tror ikke det er alderen jeg skal skylde på når siste svangerskap var litt tyngre ;)

Jeg er 38, blir 39 før junior blir født.

Formen er fin, så lenge jeg ikke beveger meg:p

Mener å huske at de første ukene, var litt enklere sist. Da var jeg 22. Men kan godt være at hodet var da også tåkete og det er glemt :smiley-bounce022

Phu... føler meg nokså «gammel». Men er fortsatt yngre enn 38. Jeg er 34. :cool::confused:

Eg er 38, blir 39 før fødsel :p
Er i bedre form nå enn når eg gikk med de to første :D

Tidvis nokså uggen nå da og er kun 4+3, så forventer ny runde med kvalme i ukesvis.
Men er godt rustet :p:p

Jeg føler meg også "oppi der" i en alder av 36, blir 37 før barnet kommer.
Men jeg føler meg ikke gammel på noe som helst vis.
Klokere, men ikke gamlere :knegg:

Er 38.
Kan ikke huske jeg var så trøtt da jeg var gravid med første som 27 åring

38 år og blir 39 lenge før knøttet blir født. Fikk første når jeg var 18, så 23, 25 og 27. Ekstremt kvalm med de to første men ikke med de to siste. Håper det blir lite plager under dette SV ♥️

Er 34 og blir 35 før babyen kommer.
Har 2 barn fra før (2011 og 2013) så bli 10år mellom første og siste.

Formen er overraske bra, kun litt ømme bryster og stikking i livmor området.

39 og fyller 40 lenge før termin. Ingen barn fra tidligere.

Formen kunne ha vært bedre, men sikkert også mye verre, så har ingen grunn til å klage :)
Kvalm av og på, sover dårlig og konstant følelse av å ha vært skikkelig på fylla :p

Så fint å se at det er fler på min alder her :woot:
Jeg fyller 39 før termin, og har 3 barn fra før.
Jente 14 år, gutt 12 år og lillemann som fyller 2 år i april.

Den gleden her altså.. lite overgår det :love7 Heier på alle spirene våre jeg, klamre dere fast :happy093

Er 34 og blir 35 en kort stund etter termin :)
Så langt kjenner jeg ingen forskjell fra tidligere svangerskap kontra dette.

Vel, jeg handlet julegaver i dag, inkludert et par flasker vin, og fikk ikke handle uten å vise legitimasjon.
DET var såpass lenge siden at jeg rett og slett ikke hadde noe å legitimere meg med for hånden, jeg dåner!

Kan hende det var graviditets-kviseutbruddet som gjorde det :joyful:

Vel, jeg handlet julegaver i dag, inkludert et par flasker vin, og fikk ikke handle uten å vise legitimasjon.
DET var såpass lenge siden at jeg rett og slett ikke hadde noe å legitimere meg med for hånden, jeg dåner!

Kan hende det var graviditets-kviseutbruddet som gjorde det :joyful:

Ohno! Stod du i en lang polkø først og gikk derfra uten varene pga pubertal look?
Håpe det var en kjekk kar som spurte i det minste da :wacky:

Er 37, blir 38 før termin, så er i følge helsevesenet gammel. Er førstemann for oss begge. Tenkte mer på at jeg var «gammel» da vi skulle begynne å prøve, for fant jo da ut ved lese rundt at sannsynligheten for å få det til var sterkt dalende. Her gikk det i boks i første pp. Så nå prøver jeg å tenke på det som en bonus, og at vi får en ekstra ultralyd

Ohno! Stod du i en lang polkø først og gikk derfra uten varene pga pubertal look?
Håpe det var en kjekk kar som spurte i det minste da :wacky:

Det var en godt voksen dame, men hun lot seg heldigvis overtale ved hjelp av førerkort-appen, selv om de egentlig ikke har lov til å godkjenne den som leg.
Ja herregud det er liksom tiden for å bli avvist på polet med de køene :wtf:
Takk og lov fikk jeg handlet!

Back
Topp