Flere som en konstant kvalme?

~MineSøteSmå~

Har ei prinsesse på 2,venter en prins i april 15<3
Aprilbarna`15
Uff, jeg er såååå kvalm fra morgen til kveld.. Ikke et avbrekk i løpet av dagen :( Er sykmeldt og ligger bare på sofaen, men det hjelper ikke nevneverdig det heller annet enn at jeg ikke blir enda kvalmere som jeg blir om jeg har prøvd å gjøre noe.. En utrolig plagsom kvalme som sitter i halsen.

Her er det mannen som må gjøre alt for tiden.. :cool: Er 9+3 idag.
Er det flere som har det sånn? Noen som har noen gode tips?

Uff, jeg er såååå kvalm fra morgen til kveld.. Ikke et avbrekk i løpet av dagen :( Er sykmeldt og ligger bare på sofaen, men det hjelper ikke nevneverdig det heller annet enn at jeg ikke blir enda kvalmere som jeg blir om jeg har prøvd å gjøre noe.. En utrolig plagsom kvalme som sitter i halsen.

Her er det mannen som må gjøre alt for tiden.. :cool: Er 9+3 idag.
Er det flere som har det sånn? Noen som har noen gode tips?

-og det skulle selvfølgelig stå om det er flere som ER konstant kvalme..

Jeg har hatt det sånn i flere uker nå, men må ser det ut som det har gitt seg litt ;) 9+4 i dag :) Fortsatt kvalm, men ikke så ille som det har vært. Nyter disse dagene kan du si ;) Det eneste som har funka her er å spise jevnt (nesten hele tiden!) drikke MYE vann og sove mye :)

Det ga seg plutselig for en stund i uke 8 hos meg. Og kom tilbake i 10-11.. ugh.. Har ikke noe tips.. syntes ikke noe fungerer :p

Jeg har hatt det sånn i flere uker nå, men må ser det ut som det har gitt seg litt ;) 9+4 i dag :) Fortsatt kvalm, men ikke så ille som det har vært. Nyter disse dagene kan du si ;) Det eneste som har funka her er å spise jevnt (nesten hele tiden!) drikke MYE vann og sove mye :)

Samme "oppskrift" som jeg følger det, uten hell foreløpig ihvertfall.. Startet dagen med oppkast, men akkurat nå er kvalmen litt bedre, for første gang siden uke 5... Tør ikke å røre meg, i frykt for at den skal komme tilbake.. :rolleyes: Mener å ha lest at det er en del som blir bedre midtveis i uke 9 og der er vi jo begge nå, så det er jo lov å håpe... :smiley-angelic001

Oh yeah.. Uke 11+3 i dag og enda værre enn før! Vet ikke hva jeg skal gjøre snart! Legetime på mandag, da håper jeg at jeg får sykemeld. Ingen tips desverre..

Oh yeah.. Uke 11+3 i dag og enda værre enn før! Vet ikke hva jeg skal gjøre snart! Legetime på mandag, da håper jeg at jeg får sykemeld. Ingen tips desverre..

Isj, du nærmer deg jo de magiske 12, så det er dårlig gjort å være så kvalm da! ;) Jeg teller ned dagene til jeg er 12 uker på vei og håper liksom at det skal slippe litt taket da... Har ei venninne som ble kvalm i uke 8 og som var det til hun var 7 (!) mnd.på vei... :eek:

Isj, du nærmer deg jo de magiske 12, så det er dårlig gjort å være så kvalm da! ;) Jeg teller ned dagene til jeg er 12 uker på vei og håper liksom at det skal slippe litt taket da... Har ei venninne som ble kvalm i uke 8 og som var det til hun var 7 (!) mnd.på vei... :eek:
Redd jeg er der! Fy søren nå er jeg helt uttafor, bare lyst til å reise hjem..

Redd jeg er der! Fy søren nå er jeg helt uttafor, bare lyst til å reise hjem..

Krysser fingrene for at det ikke blir så ille for deg da..! :eek:

Fy søren så synd jeg synes på de som blir så dårlige at de blir lagt inn.. Får litt mer forståelse for det når man er så kvalm selv.. Var jo ikke det i samme grad sist..

Lurer veldig på om det er en jente denne gang også eller om det er en gutt..:angel1:angel5Bortsett fra at jeg er mer kvalm, er symptomene så og si de samme nå..

Krysser fingrene for at det ikke blir så ille for deg da..! :eek:

Fy søren så synd jeg synes på de som blir så dårlige at de blir lagt inn.. Får litt mer forståelse for det når man er så kvalm selv.. Var jo ikke det i samme grad sist..

Lurer veldig på om det er en jente denne gang også eller om det er en gutt..:angel1:angel5Bortsett fra at jeg er mer kvalm, er symptomene så og si de samme nå..
Jeg var ikke kvalm i de andre sv skapene, og da var det jenter ;)

Jeg har også vært kvalm og kastet opp siden uke 7 og frem til forrige fredag (11+5). Låg på sofaen dagene lang.. Konstant kvalm og kastet opp alt som kom i magen. Forferdeli slitsomt. Har ingen gode tips jeg heller.. Bare slappe av og spis lite men ofte. Samboeren har måtte hjulpet meg med alt stakkar. Nå er jeg heldigvis oppegående,men dødssliten. Legen sykemeldte meg i to uker til for å slappe av og bygge meg opp :) Vil ønske deg lykke til,og håper du finner en måte som gjør hverdagen bedre for deg :)

Jeg har også vært kvalm konstant siden u6.. er 10+6 idag og værre enn noen gang.. sykemeldt og ligger på sofaen dagen lang.. har enkelte bedre dager hvor jeg klarer å gjøre noe en time eller to.. virker som om det er to dager helt jævlig og to dager noe bedre i sirkler.. veldig lei! Ingenting som hjelper på kvalmen.. :-/

Jeg har også vært kvalm og kastet opp siden uke 7 og frem til forrige fredag (11+5). Låg på sofaen dagene lang.. Konstant kvalm og kastet opp alt som kom i magen. Forferdeli slitsomt. Har ingen gode tips jeg heller.. Bare slappe av og spis lite men ofte. Samboeren har måtte hjulpet meg med alt stakkar. Nå er jeg heldigvis oppegående,men dødssliten. Legen sykemeldte meg i to uker til for å slappe av og bygge meg opp :) Vil ønske deg lykke til,og håper du finner en måte som gjør hverdagen bedre for deg :)

Tusen takk ☺️ Det føles som at ingenting hjelper, så jeg prøver og trøste meg med at det i det minste er for et godt formål og at det forhåpentligvis gir seg om noen uker.. Godt å høre at du er bedre nå da og det høres veldig fornuftig ut at du får hentet deg inn litt igjen før det bærer tilbake på jobb..

Jeg har også vært kvalm konstant siden u6.. er 10+6 idag og værre enn noen gang.. sykemeldt og ligger på sofaen dagen lang.. har enkelte bedre dager hvor jeg klarer å gjøre noe en time eller to.. virker som om det er to dager helt jævlig og to dager noe bedre i sirkler.. veldig lei! Ingenting som hjelper på kvalmen.. :-/

Akkurat sånn jeg har det også.. Gjør virkelig ingenting annet enn å ligge rett ut og kvalmen er like tilstede hele dagen uansett om jeg ikke rører på meg.

Jeg var litt bedre i helgen med det resultat at jeg ble enda dårligere på mandag og tirsdag.. Teller ned dagene til 12 uker og kvalmen forhåpentligvis forsvinner ☺️ Men den blir vel avløst av bekkenløsning, så jeg tør ikke å glede meg for mye..

Ja har også blitt kjempe kvalm nu seneste dagerne! Ikke vart så farligt innan, bara når jeg vart sulten..
Men nu har det trappats opp veldig og er dålig hele tiden!
Tror de ökar på lite extra hormoner i uke 12?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ser det er mange i samme båt. Jeg har vært sykemeldt i 5 uker til nå. Har vært uber kvalm og plaget med oppkast siden tidlig i svangerskapet, nå er jeg 11+2 og fremdeles kvalm og uggen, kastet opp igjen bare for noen timer siden. Håper virkelig det gir seg nå.
Det eneste jeg føler hjelper er å spise hele tiden, maks 2 timers pause mellom hvert måltid. Jeg blir ekstra kvalm av å drikke så jeg tygger på isbiter for å få i meg væske og det og hjelper litt. Ellers gjør jeg som dere andre og ligger på sofaen dagen lang. Begynner å bli passe lei reruns av reruns nå ;)
Håper det gir seg for oss alle etterhvert!

Back
Topp