flere som e sinnsykt trøtt?

maikaen

Forumet er livet
æ e sikkert like trøtt nu som d æ va d første 3 mnd...
sovne vær gang lamme snuppa eller på sofaen etter ho e lagt[8D]

sett her å gape som en anna tulling å kl e bare hall 7 liksom!
sist så va æ aller mest våken å opplagt de siste 2-3uke før termin.
huske æ tenkte etterpå at æ sku ha sovve litt mere før æ fikk baby[8D][:D]

trur d blir en del napping no når æ går ut i permisjon alså

samme her å e såå sinsykt trøtt æ blir gal. har løst å såve hele tia. å føle mæ slapp å får ikke gjort nåkka av det æ burde gjort:/ å såvne fort på sofaen når lillemor såver for kveln. 

Jepp jeg sover en til to ganger hver dag jeg, det har jeg gjort en god stund[&:]

Jepp. Er kjempe trøtt hele tiden[>:] Skulle gjerne hatt en dupp eller 10 på dagen, men det blir ikke tid. Og når natten kommer får jeg ikke sove heller[&:]
Lei av dette tullet nå -på en positiv side blir det ikke så stor overgang til gullet kommer[;)]

jepp samme her!! tenkte på d i dag at æ føle mæ ganske så likt som di tre første mnd.. må vel være tegn tel at vi e på slutten[:D]

Sitter å gjesoer som en helt her....
Ekstra trøtt i dag siden jeg har syk liten gutt som skulle ligge heeeelt oppå meg i natt.
Men ja, merker jeg er trøtt og ikke minst sliten! Nesten mest sliten - blir utslitt av ikke noe...

Jeg er også stuptrøtt, hele dagen.. Sover dårlig på natten også, selv om jeg er skikkelig trøtt[:'(] Har stusset over dette noen dager nå.
Men er vel sånn på slutten, ja.. Godt det nærmer seg [:)]

ej er så trøtt og sliten at ej kunna sove heile dagen....[X(]
deilig me påske sia gubben me er heime,Da skal ej spare opp litt energi[:D]
for her begynte påska i dag[:D]

JA utrolig trøtt idag har jeg nesten sovet i hele dag og like før jeg sovner igjen her jeg sitter
fatter ikke jeg. kanksej kroppen lader opp til fødselen.[:D]

ORIGINAL: Lindus82

Sitter å gjesoer som en helt her....
Ekstra trøtt i dag siden jeg har syk liten gutt som skulle ligge heeeelt oppå meg i natt.
Men ja, merker jeg er trøtt og ikke minst sliten! Nesten mest sliten - blir utslitt av ikke noe...

ja der beskriver du det bra!

Jaaa....... Kunne vel sovet hele dagen om jeg ikke hadde hatt no liv... Helt i ørska![:'(]

Var slik for noen uker siden selv. Nå går det mer med fysisken. Blir ufattelig fort sliten.

Back
Topp