flere som e lei?

sicaa

Forelsket i forumet
Uff,bynne bli så lei...
Det e ondt å sitte,ondt å ligge. Ryggen og bekkenet verke,og kynneran kommer bare æ bevege på mæ...
å det e enda over tre uke igjen!!![8D]

Æsj, ja, den signerer jeg..... føler at jeg ikke får sove skikkelig, sitte for lenge eller gå for masse.... er skikkelig handykappet for tiden!!!! guuuuud, det skal bli så godt å bli litt lettere i kroppen igjen!!!

Jeg er, jeg er!! Å jeg har 5 uker igjen[:'(] Men når jeg har overlevd til nå, så overlever jeg nok litt til.. Selv om jeg prøver fortvilt å smiske med lille skatten om at den kan komme snart[:D]

Ja, jeg har bestemt meg for at 1.januar, DA er mitt sexliv offisielt opnet igjen... da er det humpi bumpi to ganger daglig! jeg skal også vaske huset, gå en laaaaang tur og ha litt mere sex. Kommer`n ikke da så vet ikke jeg...hehehe...[:D]

Skjønner hva du mener. Ser at vi har termin på samme dag, men kjennes ut som det skal skje noe før den tid[;)] Det er ihvertfall lov å håpe[:)] Når kynnerne kommer gjør det ganske vondt og jeg kjenner at hodet stanger nedover og det sprenger i ryggen[:'(] Velkjent følelse fra de forrige fødslene, men nå har ungen lurt meg to ganger så nå skal jeg være tålmodig[:)] Tør nesten ikke reise inn igjen før hodet er på vei ut[:-]

Jeg skulle ønske det var enda noen månder igjen. Er så skremende å tenke på at neste uke kan jeg ha na ute.
Kom så brott på [;)]
Men skal bli godt å bli ferdig og hjelper ikke å vente kommer like uforbrett uasett [:D]

ja nå begynner jeg å bli lei. Frem til jul tenkte jeg ikke tanken engang, men nå gjør jeg ikke annet enn å ønske at det skjer noe. Har heldivis bare 14 dager igjen da så jeg skal nok overleve. Men har han ventet til nå ønsker jeg at han kan vente til over nyttår. Ellers bilr de sist til å få lappen sist i alt liksom. Kan ikke være særelig gøy det heller. Bedre å vær den eldste i klassen,[;)]

Kan si meg enig i at man begynner å bli lei ja......finne liksom ikke noen god stilling å sitte eller ligge i. Kan egentlig bare komme snart...[:)] men må vel vente noen uker til, eller man vet jo aldri da.

Er litt dobbel i følelsan æ. Veldi lei fordi det er tungt og slitsomt. Men ønska jo ikke at babyen ska kom før den e "ferdi". Ligg litt under SF mål så æ har forberedt mæ på at dette ska gå frem til termin.... Men nu e det jo ikke æ som bestem men babyen som er sjef.. Må bare lær mæ det...

er i utgangspunktet ikke lei...men har veldig lyst til å hilse på den lille babyn min;) Så den er velkommen når som helst, men helst etter i morgen kveld da...Jeg og skal åpne opp for litt sex igjen da ja gitt, he he, vært rolige tider nå i romjula;)

E litt jeg og! Men syns det hadde ikke gjort noe omså d hadde gått til termin, da e d sikrest og tryggest for babyen!
Men gleder mæ vilt å se den og holde den!!!

Ja !!!!!! kjempe lei tunkt alt nå føler meg sprekkferdig , glad for at det kan skje når som helst, går liksom på vent hele tiden.

19 dager til termin.. joda.. er klar for å få h*n ut etter midnatt i morra..

Men.. ikke så mye kynnere nå, og bare går og føler meg tung - så.. hvem vet [8|]

Jeg vet hvordan du har det. Har det på samme måte selv jeg. Det er helt normalt å ha det slik den siste tiden før fødselen. Vi får håpe på at ventetiden fram mot fødselen ikke er lang [8|].

Føler med dere. hadde det slik selv og er glad det er over. Sender masse gode vibber over så dere kanskje kan slappe av litt.
Klem

Er ikke lei![;)] koser meg masse med å kjenne på sparka i magen! Føler meg ikke tung, føler meg egentlig som jeg gjorde før jeg ble gravid! [:D] Har til og med vært med samboern på jobb. (Han kjører trailer.) og vi fikk faktisk fortsatt plass i køya begge to! [8D] men jeg føler veldig med dere som er tunge og leie![&o] er (heldigvis?) ikke lenge igjen for noen av oss nå![:D]

ORIGINAL: careen

Begynner å bli litt lei nå. Håper det snart skjer noe. Det er tungt å gå, bøye seg, kle seg osv. Magen begynner å bli litt i veien. Så jeg gleder meg kjempemasse til å få han ut nå.[8|]

Termindato i dag du. Da kan alt skje i dagene fremover. Lov å være lei da. Lykke til![:)]

Back
Topp