Flere som drar hvite løgner? :p

• Trådstarter Trådstarter Kath
  • Opprettet Opprettet
K

Kath

Guest
Vi har bestemt å dra de/den til jeg runder 14 uker :-) ikke så lenge til :-D

Jeg er jo like god til å lyve som et barn... Så her vet alle det:)

Det er forferdelig vanskelig å lyge. Føler det er spesielt tøft på jobb, da jeg er veldig dårlig for tida og det er ikke bare-bare å skjule det for de nærmeste kollegaene (jobber i barnehage).

Det er forferdelig vanskelig å lyge. Føler det er spesielt tøft på jobb, da jeg er veldig dårlig for tida og det er ikke bare-bare å skjule det for de nærmeste kollegaene (jobber i barnehage).
Da får de nok mistanke :p

Lyver ikke, men sier heller ikke at jeg er gravid :p her er det bare meg og mannen, min mor og ei venninne av meg som veit det;) får se når tid jeg sier det til søstrene mine! Svigers får vite det i slutten av mnd (de bor ett stykke unna, så vi ser ikke de så ofte).

Lyver ikke, men sier heller ikke at jeg er gravid :p her er det bare meg og mannen, min mor og ei venninne av meg som veit det;) får se når tid jeg sier det til søstrene mine! Svigers får vite det i slutten av mnd (de bor ett stykke unna, så vi ser ikke de så ofte).
Ikke alltid lett å lyve :p koselig :-)

Her drar vi mange hvite om dagen.. Vi skal fortelle det på fredag om litt under to uker, er i uke 12 da og skal på ul og sjekke at alt er i orden. Er alt i orden så får nærmeste familie vite det, så slipper vi lyve mer. Resten får vite det når det faller seg naturlig å si det, en eller annen gang etter det :)

Her drar vi mange hvite om dagen.. Vi skal fortelle det på fredag om litt under to uker, er i uke 12 da og skal på ul og sjekke at alt er i orden. Er alt i orden så får nærmeste familie vite det, så slipper vi lyve mer. Resten får vite det når det faller seg naturlig å si det, en eller annen gang etter det :)
Glad jeg ikke er alene :-) moro da :-D familie og nære vet men ikke de andre :-)

Ja, men jeg syns det er utrolig vanskelig! Har jo vært i flere bursdager, helgetur med familien og flere middager hvor det er naturlig at vi drikker begge to og vanligvis ville vi jo gjort det - det vet jo alle. Har jo prøvd å skjule med div. triks, men det har ikke vært enkelt i mindre selskaper hvor man kjenner folk godt. Et vennepar spurte direkte, da klarte vi ikke lyve. Ellers har vi fortalt til min søster og min svigerinne. Satser på å vente med resten til vi har vært på ul i uke 12 :) tvi tvi! ;)

Mamma & pappa, sjefen og ei venninne vet det :P Resten får vite det når det faller naturlig (etter uke 12). Enten de spør eller jeg ikke klarer å skjule det lengre. Jeg er så "heldig" at jeg er superkvalm, så ligger bare hjemme på sofaen uansett. Hvis noen spør om jeg vil finne på noe osv så kan jeg enten skylde på at jeg må være hjemme med mini, eller at jeg allerede har noe annet å gjøre (middag med mamma og pappa osv) :)

Vi skal på UL i uke 11 og etter det skal vi fortelle familien. Foreløpig vet kun en venn og sjefen på jobben det.

Jeg kommer til å lyve så det renner av meg, fram til svarene på morkakeprøven kommer ca uke 13/14. Er det gode nyheter, så deler vi da, hvis ikke får ingen vite det utenom foreldrene våre.

Her vet de aller fleste vi omgås det allerede, men vi har valgt å være åpen om IVF-prosessen vår, og alle har støttet oss med gode ord og lykkeønskninger. Har slitt med overstimulering i forbindelse med IVFen, samt at jeg nå har hyperemesis gravidarum. Får ikke i meg hverken mat eller drikke, og brekker meg av alt, kaster opp magesyre, selv om jeg går på kvalmestillende som jeg fikk skrevet ut av sykehuset. Besvimer også i tide og utide :/ Vanskelig å skjule det da :p

Var på UL i uke 7 og fikk se et flott hjerte som slo, så håper det går rette veien. Uansett vil de som nå vet, støtte oss om det skulle gå galt.

Back
Topp