K
Kath
Guest
Vi har bestemt å dra de/den til jeg runder 14 uker
ikke så lenge til :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da får de nok mistankeDet er forferdelig vanskelig å lyge. Føler det er spesielt tøft på jobb, da jeg er veldig dårlig for tida og det er ikke bare-bare å skjule det for de nærmeste kollegaene (jobber i barnehage).
Såpass ja heheJeg er jo like god til å lyve som et barn... Så her vet alle det![]()
Yeah bra jeg ikke er aleneEr ikke aleine,nei.. Ikke like lett å lyve til alle![]()
Ikke alltid lett å lyveLyver ikke, men sier heller ikke at jeg er gravidher er det bare meg og mannen, min mor og ei venninne av meg som veit det
får se når tid jeg sier det til søstrene mine! Svigers får vite det i slutten av mnd (de bor ett stykke unna, så vi ser ikke de så ofte).
Da får de nok mistanke![]()
Da er den faren derJa, det er nok en viss fare for at de ikke er helt uvitende da jeg er ganske treg og lurer meg unna bleieskiftet for tida![]()
Glad jeg ikke er aleneHer drar vi mange hvite om dagen.. Vi skal fortelle det på fredag om litt under to uker, er i uke 12 da og skal på ul og sjekke at alt er i orden. Er alt i orden så får nærmeste familie vite det, så slipper vi lyve mer. Resten får vite det når det faller seg naturlig å si det, en eller annen gang etter det![]()