Flere som drømmer mye?

Samme her! Myye drømming. Uansett når jeg våkner på natta er jeg midt i en drøm virker det som. Slitsomt!!
 
Drømmer mye og veldig rart! :laughing002
Blir også veldig sliten av enkelte drømmer! Siste var vell at mannen begynte og jobbe på sykehuset sammen med meg, jeg skulle lære han opp på Track barn.. og jett om jeg ble irritert for han som bare surret, syntes det ikke var lett.. starter å prate med andre og blir kjent med de på jobben.. der står jeg alene og plages med en aktiv baby som skal byttes trach på.. ALENE… IKKE greit. Fæle drømmer som man blir sliten av ja :laughing002
 
I natt drømte jeg blant annet at jeg tok UL og at det ikke var liv… Huff.. Det var ikke gøy!
 
Drømte at sambo hadde fanget meg og sønnen i kjelleren og holdt oss fanget der til han var klar til å jakte på oss… :bag: Har de sykestue drømmene!! Hvordan kunne han gjøre noe sånt??
 
Inatt drømte jeg at min mor sa at fosteret mest sannsynlig var død. Og at vi prøvde å få time til ul på sykehuset for å avkrefte/bekrefte. Jeg sliter veldig med å roe meg denne gangen merker jeg.. antakeligvis pga vi ikke har hatt tul i uke 8 som med de to forrige… og nå angrer jeg på at jeg ikke bare bestilte :sad010 Vet mye kan skje etter det også altså. Men visst jeg har gått fra uke 5 typ til uke 13+4 med et dødt foster å vært så syk jeg har vært så vet jeg ikke hvor jeg gjør av meg. Jeg hadde nok også slappet mer av om jeg ikke hadde vært kronisk syk (covid, tannverk, halsbetennelse) på rekke og rad de siste 6 ukene..
 
Begynt nå i det siste faktisk, når jeg tenker over det, i natt drømte jeg men husker ikke så mye av det laughing6
 
Jeg også drømmer noe helt enormt! Det er helt syke drømmer av og til. Kanskje det er derfor jeg er sliten i kroppen, alt det tankekjøre og påkjenning av drømmer. Mannen sier jeg ikke har grunn til å være sliten, men…
 
Jeg også drømmer noe helt enormt! Det er helt syke drømmer av og til. Kanskje det er derfor jeg er sliten i kroppen, alt det tankekjøre og påkjenning av drømmer. Mannen sier jeg ikke har grunn til å være sliten, men…
Mannen sier hva for no..? :bag: :bag:
 
Jeg drømmer så mye at jeg blir helt utmattet. Gjengangeren er at jeg er utro med masse random folk jeg ikke liker engang, og drømmer videre om at jeg har Mega-angst og lurer på hva i h jeg driver med. Vil jo ikke miste kjæresten min
 
Jeg drømmer så mye at jeg blir helt utmattet. Gjengangeren er at jeg er utro med masse random folk jeg ikke liker engang, og drømmer videre om at jeg har Mega-angst og lurer på hva i h jeg driver med. Vil jo ikke miste kjæresten min
Samme her!! Er stort sett utroskap jeg drømmer om. Helt rart, kunne aldri falt meg inn og har heller aldri skjedd med meg. Merkelig at vi plutselig blir så umoralske i drømmene våre :hilarious:
 
Drømmer absolutt ingenting jeg:hilarious:
Men drømte ekstremt mye i begge svangerskapene med guttene jeg har fra før
 
Back
Topp