Flere som drømmer mye?

MorT

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Snøfnuggene 2025 ❄️
Jeg har altså begynt å drømme noe helt enormt hver natt. Har flere sekvenser. Våkner mellom hver sekvens, sovner og drømmer igjen. Blir jo helt sliten av det her:singing: Noen flere som opplever dette? Og kan det ha sammenheng med graviditeten?:)

Jeg har altså begynt å drømme noe helt enormt hver natt. Har flere sekvenser. Våkner mellom hver sekvens, sovner og drømmer igjen. Blir jo helt sliten av det her:singing: Noen flere som opplever dette? Og kan det ha sammenheng med graviditeten?:)
Ja! Husker dette godt fra min første graviditet også, men kan ikke huske at det var så ille med nr. 2 og 3...

Jeg drømte en del fra før, men de har blitt veldig rare og mer virkelig :p Innimellom våkner jeg og tenker :wtf

Jeg har egentlig alltid hatt mye livlige drømmer. Men husker fra sist svangerskap jeg hadde veeeldig livlige drømmer :hilarious:

Ja! Jeg har mareritt minst en gang hver natt. Sover veldig urolig for tiden. Bruker aldri å ha mareritt til vanlig.

Ja jeg har drømt helt syke drømmer tidligere i graviditetene. At jeg har født på rare steder, eller at jeg holder baby- mister den i vannet osv..
Ikke begynt enda denne gangen! :wacky:

Janei, jeg var på sydentur med masse randoms i natt jeg :p Åsså var jeg plutselig dørvakt på en fest for så å bli kidnappa og låst inn på et bad på et hotell :hilarious: :hilarious:

Jeg og har drømt sykt mye rart helt siden positiv test! Natt til i går drømte jeg at vi fikk 15 barn på en gang, som klekket ut fra hvert sitt egg :laughing002 Har og drømt at på første besøk hos jordmor så satt hun på gulvet og spilte bongotrommer og tente røkelse.
Er som regel drømmer om rare ting rundt det å få barn, men har og drømt andre merkelige ting som at det løp fullt av nesehorn nedover veien vår sånn at den var heeelt ødelagt, og at det plutselig kom rennende en diger elv på ene siden av huset :laughing002

Jeg drømte at jeg klatra i toppen av et tre som svaia... Og satt å venta på at frøkena på 2.5 skulle klatre opp. Gudbedre meg vell.

Helt sinnsyke og fantasifulle drømmer - jeg drømmer ekstremt sjeldent til vanlig. (Ihvertfall som jeg husker) og nå er det masse hver natt

Jaaa! Helt syke drømmer for tiden. Husker som regel alle også. Til tider kan jeg ha flere drømmer i løpet av en natt også

Jeg drømmer også veldig mye rart, og blir også lettet når jeg våkner! Drømmer også gjerne om fler forskjellige ting

Huff ja, oftest ubehagelige drømmer:confused: Ikke helt mareritt, men kan være sånn at jeg våkner.

Back
Topp