Flere som blir satt igang på mandag?

Ja, tenker jeg og, ta ting litt som dem kommer! Utrolig godt å kunne tenke slik, jeg har hatt panikk dem siste ukene, men idag kjenner jeg meg litt likegyldig, tror jeg har innsett at jeg må igjennom det uansett. Jeg er redd , men jeg tenker mer det som skjer det skjer.
Må jo være bedre at jordmor tøyer litt på deg slik at fødsel kan starte av seg selv når du likevel skal bli satt igang. Krysser fingrene mine ❤️
Ja altså, vi får jo ikke gjort noe fra eller til uansett. Det er en grunn til at vi blir satt i gang og da mener helsepersonell dette er tryggest. Vi blir ekstra passet på under forløpet og baby blir overvåket. Så da tenker jeg vi er i trygge hender.
Og da må jeg tenke positivt og ta eventuelle utfordringer når de kommer :)
 
Ja altså, vi får jo ikke gjort noe fra eller til uansett. Det er en grunn til at vi blir satt i gang og da mener helsepersonell dette er tryggest. Vi blir ekstra passet på under forløpet og baby blir overvåket. Så da tenker jeg vi er i trygge hender.
Og da må jeg tenke positivt og ta eventuelle utfordringer når de kommer :)
Enig❤️
 
Åååh! Sniker fra juni. Lykke til alle dere som sette i gang eller føder spontant i disse dager:smiley-bounce015
 
Lykke til dere som skal til pers i dag!
 
Håper det har gått bra i dag, og lykke til med dere som igangsettes i morgen! :)
 
Her ble det ingen igangsettelse, jeg og legen kom fram til at vi prøver å se fram til fredag om kroppen starter fødsel selv❤️ Håper på det!
 
Håper det går bra med dere som ble satt igang i går! Sitter her og venter på at legen skal komme og sjekke modning og sikkert sette inn ballong. Spent på hva dagene bringer!
 
Ballongen her falt ut i halv to tiden i natt. Ingen action, så blir piller her fra morgenen. Heia dere ansre!
 
Back
Topp