Flere som blir kvalme av gravid-vitaminene?

Bolla Pinnsvin

Betatt av forumet
Hjelp! Blir så innmari kvalm av de vitaminene, de i den pakken hvor det er fire tabeletter om dagen. Pjuuuh! Ellers er jeg ikke kvalm, kun når jeg tar dem!:confused:

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

det har jeg lest flere steder på forum.noen går over på rene folat tab og vitaminer utenom.jeg tar folat,d vitamin og omega3 (når jeg husker det)

damen på apoteket tipset om å ta de sammen med yoghurt hvis man vanligvis ikke tok vitamintabl. kanskje du skal teste å se om det funker?

De fleste har ikke behov for noe annet enn d vitamin og omega 3 til vanlig, og når de er gravide d vitamin, omega 3 og folat. Så du kan trygt droppe de:)

Hvis du tar møllers dobbel (grønn boks) og folat tabletter (nycoplus, brunt lite glads med rød etikette) så får du dekt både d vitamin behovet, noe a vitamin, omega 3 og de 400 med folat du skal ha :)

Noen blir kvalme av folat. Selv reagerer jeg veldig på omega 3, så kan ikke ta noen av disse gravid vitaminene, selv om jeg burde gjort det.

Takk for tips! Da skal jeg begynne å ta om kvelden etter jeg har spist i håp om at det hjelper:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg tar folat når jeg skal legge meg, og tran på morgenen:) ikke kjent noe til kvalme på den måten.

Back
Topp