flere som blir hjemme utover permisjonen?

froskenkvakk

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Jeg har bestemt meg for å ta ulønnet perm ett år[:)] (til å begynne med, så får vi se hvordan det går økonomisk)
Skal jobbe litt da, ta løsvakter i helger og kvelder når sambo er hjemme.. Men jeg orker ikke å være avhengig av turnus!

Dere som skal ha "ekstra" permisjon, hvor lang tid skal dere være hjemme?

Om jeg får ett dagbarn så skal jeg gå hjemme ett år til, så krysser fingrene for at ikke alle får barnehageplass [:D]

ORIGINAL: Tøtta29

Om jeg får ett dagbarn så skal jeg gå hjemme ett år til, så krysser fingrene for at ikke alle får barnehageplass [:D]

Setter med glede Leah hos deg om jeg ikke får plass nå[;)]

ORIGINAL: JulieKristine

Krutt [:D][:D]

Da er jeg så slem at jeg håper dere ikke får plass haha [:D] Jeg må søke om ett år til i perm senest i begynnelsen av juni, så innen da må jeg vite hva jeg gjør...[:)]

Jeg kunne også tenkt meg dagbarn![:)] Men er mulig vi flytter til Tr.heim til sommeren for at sambo skal studere, så kan ikke bestemme meg før jeg evt. ser hvordan leilighet vi får..

Jeg er student, og skal være hjemme ett ekstra år med snuppa. Utdannelsen min blir utsatt ett år, men det er verdt det. Jeg var hjemme to år med storebror også. Man får aldri igjen denne tiden!
Men hadde ikke gjort det om vi tapte mye økonomisk på det altså..

Jeg tar 7 mnd ulønnet perm, skal tilbake i jobb i feb 2011!

Eg kommer til og være hjemme til Januar 2011..Etter det så vet eg ikke helt,tror eg satser på en deltidsjobb eller noe sånn

Jeg skal ha enten 20% eller 40 % perm det første året. Får se hva jeg får råd til først.

Jeg skal være hjemme utenom arbeidstid [:)] Dvs. jeg har bare en 20% stilling, annen hver helg.. så blir å jobbe det.. ellers skal jeg være hjemme med gullet.

ORIGINAL: JulieKristine

Krutt [:D][:D]

Da er jeg så slem at jeg håper dere ikke får plass haha [:D] Jeg må søke om ett år til i perm senest i begynnelsen av juni, så innen da må jeg vite hva jeg gjør...[:)]

Hehe[8D] Skjønner jo den!! Tihi.. Tror Leah ville kost seg masse med Emilie og evt noen andre små...[;)] Vi får vel svar i slutten av mars,begynnelsen av april[:)] Spennende!!

jeg skal gå hjemme til han er 2år, så regner jeg med jeg starter med litt udannelse igjen,, får se hva som skjer :)

Jeg blir hjemme med snuppa til august 2011, da har jeg tenkt til å gjøre ferdig studiene [:)]

ORIGINAL: Lilletrampepus

Dere som skal ha barna hos dagmamma/være dagmamma. Hvordan finner man dagmammaer?
Er veldig sikker på at jeg må finne en dagmamma til Sander, fordi han skal starte 18.oktober.

Mamma skal ha Emma her[:D]

eg skal være hjemme til 9 desember. Aksel begynner i bhg 3 januar

ORIGINAL: Lilletrampepus

Dere som skal ha barna hos dagmamma/være dagmamma. Hvordan finner man dagmammaer?
Er veldig sikker på at jeg må finne en dagmamma til Sander, fordi han skal starte 18.oktober.

¨Hvis jeg skulle vært dagmamma, ville jeg satt inn annonse i lokalavisa/ hengt lapp på f.eks helsestasjonen[:)] Men skulle ha møtt både foreldrene og barna noen ganger før jeg bestemte meg! slik at jeg ble sikrere på hvordan de er, og om de passet til oss!
Er jo mye som skal klaffe!
Skulle jeg hatt snuppa hos dagmamma ville jeg gjort det samme, samt spurt om referanser og snakket med andre foreldre som hadde brukt henne (om mulig)

Back
Topp