Flere som blir dårlig etter mat?

Det hørtes litt slitsomt ut. Har du prøvd å få hjelp for å finne ut hvorfor det er sånn? :)
Det er jo strengt tatt bare en kropp som virker. Det mest fornuftige gjennom årtusner har jo vært å prøve å holde på vekta til magrere tider. Så at man reagerer med sult på vektnedgang er jo historisk sett bare sunt. Det at man nå har overflod er jo ikke gjort i en håndvending for menneskearten å tilpasse seg.

Det er jo strengt tatt bare en kropp som virker. Det mest fornuftige gjennom årtusner har jo vært å prøve å holde på vekta til magrere tider. Så at man reagerer med sult på vektnedgang er jo historisk sett bare sunt. Det at man nå har overflod er jo ikke gjort i en håndvending for menneskearten å tilpasse seg.

Ser den. Mente ikke noe vondt med det. Det virka bare som det var et problem for deg :)

Ser den. Mente ikke noe vondt med det. Det virka bare som det var et problem for deg :)
Det er et problem som gravid, for da vil kroppen min på død og liv bli feit:hilarious: Jeg var normalvektig fra start. Også er det slitsomt når jeg må kjempe meg ned igjen etter svangerskap.

Jeg er dårlig konstant i dag føles det ut som. Men blir som oftest dårlig om jeg kjenner middagslukter tidlig på formiddagen

Jeg har det slik som dere.
Mye matlukter som har endret seg, blir uggen av lukten. Ellers er matlysten neeesten som normal.
Men blir liksom uggen/fyllesykuggen som dere beskrive, av matlukten.

Og det komiske er, at jeg jobber som kokk!
Jeg går i matlukt 8 timer hver dag.
Så har ikke mye lyst på middag når jeg kommer hjem.. eller mat i det hele tatt på jobb. Blir mett av lukten.

Jepp, blir veldig kvalm etter måltider - og eenda kvalmere hvis jeg lar det gå litt tid mellom hvert måltid.

Jeg har bestemt meg for å spise så sunt som mulig x gå tur og ikke legge på meg for mye. Har 30 kg ekstra på kroppen nå i forhold til før jeg fikk barn... vært vanskelig å få av.

Back
Topp