flere som begynner og kjenne noe?

Erill

Blir kjent med forumet
Ikke at jeg kjenner liv, men kjenner at det er noe annet i magen :love7
det kjennes ikke ut som om man har press på blæren, men mer som noe som presser opp mot navelen og magen. synes dette er kjempe gøy :) å kjenner livmoren ganske godt når jeg ligger :) men så er jo dette også mitt 4 svangerskap :) gleder meg sånn til tiden fremmover :wav

kjenner ikke noe. men har gått opp 8-9 kg. legger vanligvis ikke på meg i det hele tatt. har fått ordentlig mage allerede, er ca 10 uker på vei.

Jeg merker det, er på en rar og koselig måte litt stiv når jeg bøyer meg feks. Og merker viss jeg anstrenger meg mye i magen, så føler jeg det er hard nederst i magen, som å ha en sten i magen :) fantastisk deilig å endelig føle seg litt gravid :)) er 10 uker..

Merker ikke liv enda, men magen har vært der ett par uker. Veldig frustrerende når jeg er så lita å kan kun gå med baggy klær for å skjule den:/ 9 uker bare! Men andre sv da så er vell ikke lenge før det spreller inni der å!

Hvordan kjenner dere livmora? Jeg skjønte aldri det sist jeg :p tror jeg får be jordmor vise meg. Hehe.
Jeg har også endel mage og er egentlig slank, men jeg syns ikke det er så gøy når det ikke et babyen :p jeg leste på BVappen at det skyldes mest dårlig fordøyelse. Første svangerskap fikk jeg også mage lengr før uke 12, og den ble aldri borte før etter fødsel..

Er ti uker og synes akkurat jeg har begynt å få en følelse av noe "tungt " nede i magen, er så og si like flat om morgenen som før. Men det er en liten sten der nede ;-) Flere som oppdaget dette rundt uke 10?

Ikke noe liv enda men det er jo altfor tidlig til det. Men kjenner livmoren av og til, spesielt om jeg er tissetrengt om morningen og jeg ligger. Ellers er magen like liten som vanlig :-)

Livmoren min er nå midt mellom skambeinet og navlen, så kjenner den godt. 11+1 i dag, og tredje barnet:)

Siste uken har jeg begynt å få en del kynnere, så nå kjenner jeg godt at noe strammer seg inne i magen. Kjenner ikke livmora utvendig ennå, har ikke kjent den før uke 15 i de forrige svangerskapene.

Er ti uker og synes akkurat jeg har begynt å få en følelse av noe "tungt " nede i magen, er så og si like flat om morgenen som før. Men det er en liten sten der nede ;-) Flere som oppdaget dette rundt uke 10?

Akkurat slik føler jeg og det :) Har begynt å få ei lita kul nederst på magen, men det tror jeg kun er pga at jeg venter tvillinger. Har litt og ta av fra før, så tror ikke jeg hadde merka det like godt om det bare var en :)
Er 13+2 forresten..

Var på ultralyd i går og fikk konstantert at det var gymnastikken til mini jeg kjente. Er 13 uker nå. Kjente forrigemann også tidlig, ingen følelse bedre enn å få de første livstegnene

Back
Topp