Flere som begynner å slite med søvnen?

Pink_87

Blir kjent med forumet
Merker magen er så stor denne gangen.Har merket det er vanskelig å finne gode sovestillinger allerede nå, er 26 uker i morra :/ Fant frem gravid "puten" jeg hadde sist og det hjalp heldigvis litt.Godt å få støttet opp magen litt når jeg stort sett ligger på siden :)

Jeg sliter også, men mer i forbindelse med smerter i korsrygg og bekken. Når mannen da snorker som et uvær, så blir det dårlig med søvn på natten. :P

Ja det har æ gjort i maaange uke no..våkne hvær gang æ snur mæ, på do om natta. Ho i magen sparke hvis æ ligg feil.. Blir da som et slakt iløpet av dagen, forferdeli trøtt plutselig. :shy:

Våkner veldig mange ganger i løpet av natta. Sist uke våknet jeg hver natt og drakk opp en flaske vann i løpet av natta! wtf?! :p

Ellers er jeg avhengig av pute mellom beina og å sove på siden. Jeg våkner uansett ofte av at jeg ligger på ryggen og at det er ubehagelig og må snu meg :p

Jeg våkner også flere ganger om natten. Drømmer veldig mye rart:p i tillegg så våkner jeg av at jeg har lagt meg på magen..ikke veldig behagelig! Føler meg støl i hele kroppen

Jaash, åh! Jeg er så vandt med å bare sovne å et blunk, når hodet treffer puta er jeg vekk, men ikke må lenger.

Nå ligger jeg og vrir og vender på meg, finner en god stilling, så plutselig ble alt ubehagelig. Vi har en dobbeltdyne, så jeg ordna en extra dyne som jeg bruker mellom bena og puppene og noe støtte til magen, for trives best på siden, men knerten byner gjerne å sprelle litt extra når jeg ligger på siden, så må ligge på ryggen til h*n roer seg ;-)

Jeg har slitt i en god stund. Låsning i bekken og korsryggen gjør at det blir vanskelig. Pluss opp på do flere ganger om natten. Har dyna for å støtte litt. Men blir nesten sprø.

Jeg sliter også, men mer i forbindelse med smerter i korsrygg og bekken. Når mannen da snorker som et uvær, så blir det dårlig med søvn på natten. :P
Stakar, har du det sånn du også :P

Våkner veldig mange ganger i løpet av natta. Sist uke våknet jeg hver natt og drakk opp en flaske vann i løpet av natta! wtf?! :p

Ellers er jeg avhengig av pute mellom beina og å sove på siden. Jeg våkner uansett ofte av at jeg ligger på ryggen og at det er ubehagelig og må snu meg :p
Du ber om å tisse mye ved å gjøre sånn :D :D

Sover veldig urolig. Knekker mye i ryggen, som jeg merker om natta. Og så strekker det i nedre del av magen som om jeg ikke har nok hud der :-O har en pute mellom beina, som jeg forsøker å ta med meg når jeg snur meg. Er veldig glad i å ligge på siden. Hvis jeg ligger på ryggen må jeg ha beina høyt. Heldigvis så må jeg ikke tisse så mye, men våkner av andre ting da i stedet.

Slitt i mange uker på natten, måljeger meg 3-4 timer hver dag for å holde ut, halsbrann og vondt bekken :/ 27+5

Du ber om å tisse mye ved å gjøre sånn :D :D
Uff ja.. I natt måtte jeg opp kl 5 for å tisse etter å ha våkna to ganger for å drikke. Egentlig var jeg tørst en gang til, men jeg hadde klart å velte ned vannflaska mi forrige gangen jeg våkna så jeg gadd ikke hente den :P

Litt rart, men jeg drikker faktisk mer enn jeg gjorde før og går likevel på do sjeldnere. Hva er greia med det liksom? Jeg bor tydeligvis i bakvendtland..

Sover veldig dårlig for tiden. Har sluttet å drikke noe etter kl. 21, men jeg må opp på do uansett. I går drakk jeg ingenting etter kl. 18 (!), men måtte likevel stå opp i natt... At mannen har tidenes beste sovehjerte og snorker litt hjelper ikke heller, siden jeg ligger våken og irriterer meg over at han sover så godt. :P

Sover så dårlig for tida :-( Våkner hver gang jeg må snu meg pga vondt i bekkenet, mannen snorker som et uvær, og så er det et år tissepauser ila natta da...

JA! Jeg sliter med å finne en god stilling, og dekker opp med puter i ryggen og ved magen :p våkner også en del av at jeg ikke ligger godt og fordi jeg må på do :( men skal klare å holde ut 14 uker til :)

Åh, ja, skjønner akkurat hva du mener! Vondt å snu seg så våkner da, men får ikke sove igjen da det braker så sinnsykt fra mannen ved siden av, haha!

Jeg finner heller ingen god sovestilling fortiden.

På ryggen får jeg blodtrykksfall, på magen sparkes det og ikke behagelig.
Den ene siden blir jeg raskere øm/ eller dovner bort.

Pute hjelper litt mellom bena.. Hehe. Må holde ut mange flere uker :) heldigvis ikke på do som vane på natta enda :)

Uff ja.. I natt måtte jeg opp kl 5 for å tisse etter å ha våkna to ganger for å drikke. Egentlig var jeg tørst en gang til, men jeg hadde klart å velte ned vannflaska mi forrige gangen jeg våkna så jeg gadd ikke hente den :P

Litt rart, men jeg drikker faktisk mer enn jeg gjorde før og går likevel på do sjeldnere. Hva er greia med det liksom? Jeg bor tydeligvis i bakvendtland..
Kanskje du tisser mer hver gang. Sånn fossefall når du er på do haha

JA..bekkenløsning som blir vond hver gang jeg snur meg (som da er ca.2g.i timen). Har og begynt å våkne av spark på natta..koselig det, men jeg savner nattesøvnen min!!

Back
Topp