Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stakar, har du det sånn du ogsåJeg sliter også, men mer i forbindelse med smerter i korsrygg og bekken. Når mannen da snorker som et uvær, så blir det dårlig med søvn på natten.
Du ber om å tisse mye ved å gjøre sånnVåkner veldig mange ganger i løpet av natta. Sist uke våknet jeg hver natt og drakk opp en flaske vann i løpet av natta! wtf?!
Ellers er jeg avhengig av pute mellom beina og å sove på siden. Jeg våkner uansett ofte av at jeg ligger på ryggen og at det er ubehagelig og må snu meg
Uff ja.. I natt måtte jeg opp kl 5 for å tisse etter å ha våkna to ganger for å drikke. Egentlig var jeg tørst en gang til, men jeg hadde klart å velte ned vannflaska mi forrige gangen jeg våkna så jeg gadd ikke hente denDu ber om å tisse mye ved å gjøre sånn
Jeg sliter også, men mer i forbindelse med smerter i korsrygg og bekken. Når mannen da snorker som et uvær, så blir det dårlig med søvn på natten.
Kanskje du tisser mer hver gang. Sånn fossefall når du er på do hahaUff ja.. I natt måtte jeg opp kl 5 for å tisse etter å ha våkna to ganger for å drikke. Egentlig var jeg tørst en gang til, men jeg hadde klart å velte ned vannflaska mi forrige gangen jeg våkna så jeg gadd ikke hente den
Litt rart, men jeg drikker faktisk mer enn jeg gjorde før og går likevel på do sjeldnere. Hva er greia med det liksom? Jeg bor tydeligvis i bakvendtland..
Haha! Nei jeg gjør ikke det altsåKanskje du tisser mer hver gang. Sånn fossefall når du er på do haha