Flere som bare går hjemme???

mammanteFreddyogBeth

Elsker forumet
Jeg gå bare hjemme får ikkje lov te å jobbe noe.. Grr.. Skulle utdanna meg til noe annet enn billakkerer/ plastformer grrrrrr.. Gå sånn som dette i 7mnd til vet jeg ikkje om jeg orker å gidder hehe.......
sutre sutre[:(].........

Må kose deg masse nå[;)][:)]
jeg er hjemmehjelp to dager i uka,kjenner det kanskje ikke er så lurt nå?er veldig tungt,vasker hos 3stk på en dag,pluss dusjing..er så redd det skal skje noe med vesle spiren min...skal til legen i morra da,men ho sier sikkert at det er bare å jobbe!!men det er tungt altså..

men er sååå utrolig kjedelig å gå hjemme, er vant til å jobbe hver dag og jobbe kveld den ene uka og dag den andre..... men pga alle gassene på arbeids plassen får jeg nesten ikkje lov te å gå inn døra der og d siste jeg vil er å miste kontakt med kolegaene mine buuuhu.....

uff, føler med deg! Sjølv er eg student, men tar berre 1/3 av fullt studium fordi eg har vore så mykje kvalm og dårleg. Men no er formen fin, og undervisning er slutt for semesteret, så eg går heime og har ikkje anna å gjer enn å lese til eksamen, og det er ekstremt kjedelig!!!! Eg skal heldigvis jobbe ein del på butikk i sommar, så då går nok tida fram mot termin 23 september fort. Hadde blitt gal av å berre gå heime! Har du ikkje ein hobby du kan drive med? Eventuelt sy eller strikke noko fint til babyen? Eller plante blomar i hage eller evt terrassekassar? Uff, nei, du kan jo ikkje akkurat gjere det i 7 månar heller... Har ikkje noko anna råd enn at du får prøve å finne noko som du likar å gjere. Og kose deg og nyte tida, for etter babyen har komt blir det nok ikkje mykje tid til å lese bøker og ta lange bad!

Hobbyer jo har d men kan ikkje akkurat legge ut på ride turer akkurat nå.. Hehe Har tre hester 2 hunder 1 geit og 1 katt og bor på en stor gård men..
Får vel snart begynne å shoppe litt til den lille kommer men å gå i 7 mnd å gjøre d har h*n jo klær og stæsj til H*n skal flytte hjemmefra hehe..
Kanskje jeg skal plante litt ja d var en god ide drar med meg mamma i morra å handler blomster tror jeg hehe..
D positive med dette er jo at jeg har samme lønn som når jeg hadde jobba da og negative er at jeg kan ikkje ta noe form for betalt arbeid pga da mister jeg pengene mine grrrr

jeg går hjemme jeg å har gjort det i snart 8 år klarte å få senebetennelse i armene som har lagt seg kronisk. Det er kjedelig ja men det er bare å prøve og kose seg til den lille melder sinankomst i desember da får vi nok å gjøre tror jeg hehe

jeg er sykemeldt pga et uhelberedelig brudd i handleddet mitt.. sykeperioden går snart over, å jeg MÅ jobbe.. hadde jeg gådd over på attføring, så hadde jeg bare fått 5000 i mnd, å jeg MÅ ha 13000..
Kanskje det blir svangerskaps permisjon pga forholda på meg nå... er ikke godt å vite.. kjeder meg ikke hjemme..

jeg også...gjør ca det samme som lykkepillen..sover, spyr, ligger i sofaen, har hodepine og prøver å gjøre det meste i "slow motion"..
gleder meg til dette blir bedre[:)]  da skal jeg nok tilbake på jobb igjen også!

Back
Topp