Flere som bare brekker seg?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Uten kvalme altså, bare plutselig brekker seg? Hadde det likedan med førstemann, jeg går bare rundt og kjenner at jeg holder på å kaste opp hele tida. Men uten kvalme!

Uten kvalme altså, bare plutselig brekker seg? Hadde det likedan med førstemann, jeg går bare rundt og kjenner at jeg holder på å kaste opp hele tida. Men uten kvalme!

Det skjer med meg, både med og uten kvalme. Særlig etter jeg har spist. Eller det er sterke lukter rundt.

Åååå ja, her også, sterke lukter, tannpuss, folk som snyter seg eller hoste..... Tja ganske mye!

Godt det ikke er helt unormalt da :hilarious: Men det er sinnsykt ubehagelig og plagsomt da. Bare jeg tenker på det, kjenner jeg "brekkefølelsen" dukker opp :sour:

Jepp! I dag klarte jeg spise to biter av laksefileen min før jeg trodde jeg måtte spy! Gikk for å spy litt, men brekker meg bare helt forferdelig mye!:hungover: :laughing002 Hadde jo vært bedre om jeg bare hadde klart å få opp noe, så kvalmen etter brekningene forsvinner! Sååå nå klarer jeg ikke lukta av fisk heller:laughing005

Åååå ja, her også, sterke lukter, tannpuss, folk som snyter seg eller hoste..... Tja ganske mye!

Tannpuss her også! Utrolig merkelig for det blir jo en veldig ren, frisk og god smak i munnen - men klarer ikke pusse tennene uten å brekke meg :( også sv sterke lukter, folk som hoster og harker, skvulpelyder osv osv...

Brekker meg og helt plutselig, haha. Trenger ikke være grunn for det en gang, men om jeg brekker meg 3 ganger på rad, så spyr jeg på siste :p *ler*

Jeg har faktisk ikke spydd en eneste gang i dette svangerskapet *bank i bordet* ;)

..og den følelsen når det stikker i halsen, man brekker seg og får skikkelig vond strekk i hele magen. Auu:hungover:

Jepp, sterke lukter, tannpuss og bilder av ting jeg synes er ekkelt (typ edderkopper, slanger osv) er nok til at jeg brekker meg...

..og den følelsen når det stikker i halsen, man brekker seg og får skikkelig vond strekk i hele magen. Auu:hungover:
Huff... Håper det blir bedre. Gratulerer med 12 uker i dag :D

Back
Topp