Flere som ammer?

Koselig! :D Ja, egentlig termin 5. Jan, men føder mest sannsynlig før termin denne gangen også. :) han har ikke reagert noe særlig egentlig. Jeg hadde mer vonde bryster i el perioden enn nå faktisk [emoji14] går greit enn så lenge ihvertfall [emoji14] nå er jeg bare 3+6 da [emoji14]
Skal du fortsette og amme til etter fødselen hvis dere vil? :)
Ja, ønsker å amme til etter fødsel[emoji4] håper der går da![emoji4] har du tenkt noe på det[emoji4]?

Jeg ammer også mye enda. Han er 19 mnd, men kjenner at det er vondere å amme nå.
Så flink du har vert som har ammet helt til nå![emoji4][emoji108][emoji122][emoji122]
Jeg kjenner også at det begynner å bli ganske vondt å amme nå[emoji28] håååper det roer seg snart[emoji4][emoji4] Hvor langt er du på vei[emoji4]?

Så flink du har vert som har ammet helt til nå![emoji4][emoji108][emoji122][emoji122]
Jeg kjenner også at det begynner å bli ganske vondt å amme nå[emoji28] håååper det roer seg snart[emoji4][emoji4] Hvor langt er du på vei[emoji4]?

Han er veldig glad i å bli ammet, lurer på om han har tenkt til å slutte før nestemann kommer :-) Ja, håper det blir bedre snart! Jeg er 7 uker på vei, hvor langt er du? :-)

Han er veldig glad i å bli ammet, lurer på om han har tenkt til å slutte før nestemann kommer :-) Ja, håper det blir bedre snart! Jeg er 7 uker på vei, hvor langt er du? :-)
Ammer du ofte[emoji4]? Mi er helt avhengig av ammingen enda, hun spiser 2-3 måltider med fast føde..men hun må amme etterpå, for spiser seg ikke mett på mat[emoji28] så trur det er ganske sikkert at hun ikke slutter før nestemann kommer (men da er hun bare 19 mnd også) håper bare battammingen roer seg til da, ellers blir det lite søvn på meg[emoji23]
Jeg er 9+1 idag[emoji175]

Ja, ønsker å amme til etter fødsel[emoji4] håper der går da![emoji4] har du tenkt noe på det[emoji4]?

Ja jeg også ønsker det. Men skjønner ikke helt hvordan de første dagene med råmelk skal gå? Storebror kan jo ikke få stjele de edle dråpene. [emoji28] så jeg ser jo for meg et ammeopphold på noen dager? Det kommer jo til å bli krise hvis storebror er like gal etter puppen da, som nå! [emoji27]

Ammer du ofte[emoji4]? Mi er helt avhengig av ammingen enda, hun spiser 2-3 måltider med fast føde..men hun må amme etterpå, for spiser seg ikke mett på mat[emoji28] så trur det er ganske sikkert at hun ikke slutter før nestemann kommer (men da er hun bare 19 mnd også) håper bare battammingen roer seg til da, ellers blir det lite søvn på meg[emoji23]
Jeg er 9+1 idag[emoji175]

Ja, ammer nok 5-7 ganger til dagen. Her er det heldigvis kun en runde med nattamming, men han har faktisk sovet igjennom uten den siste tiden :-)

Back
Topp