Så bra! Bare hyggeligJeg tok ditt tips, og det er den eneste som faktisk får meg til å komme meg greit gjennom snusslutten. så lenge jeg kan ta en av disse går det greitSå takk for tips!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Bare hyggeligJeg tok ditt tips, og det er den eneste som faktisk får meg til å komme meg greit gjennom snusslutten. så lenge jeg kan ta en av disse går det greitSå takk for tips!

Hahaha!Merker det går mye bedre nå. Nå er det mer vanen av å ha noe under leppa og det å ikke vekke mistanke.
Kjøpte nikotinfri på butikken og ble ferska av ho i kassa. Ho bare: «hæ? Skal du ikke ha 07?!»![]()
Enig, jeg må også erstatte snusen med noe annet godt… men onico pure white slim er min redning! Den demper suget med å ha noe under leppen i hvert fallÅh! Endelig noen som satte ord på det jeg har kjent på ei ukes tid nåHar stappa i meg godteri til den store gullmedalje.. Desto verre er det når man må avstå fra større menger med Pepsi Max og kaffi også. I dag spiste jeg en hel drueeske og drakk kaldt vann. Det hjalp noe i alle fall
![]()
Samme opplevde jeg! Tenkte jeg kom til å snuse mindre eller så.. men Neida. En boks på en dag - lett. Men nå har jeg faktisk ikke snust nikotinfri heller på en ukes tid - ære være!Enig, jeg må også erstatte snusen med noe annet godt… men onico pure white slim er min redning! Den demper suget med å ha noe under leppen i hvert falllurer hjernen til å tro jeg koser meg med snus. Eneste er at jeg snuser opp boksen sykt fort, for tar ny hele tiden pga mangel på «effekt» ved vanlig snus… men klart meg i en uke nå. Så håper det roer seg snart
![]()
Oi! All kred til deg som ikke har tatt nikontinfri en gangSamme opplevde jeg! Tenkte jeg kom til å snuse mindre eller så.. men Neida. En boks på en dag - lett. Men nå har jeg faktisk ikke snust nikotinfri heller på en ukes tid - ære være!

Har kuttet tvert i første. Andre brukte jeg nikotinfri helt til kvalmen kom. Og det er vel egentlig det jeg støtter meg på nå. Frister veldig lite med snus når jeg er kvalmOi! All kred til deg som ikke har tatt nikontinfri en gangForrige svangerskap kuttet jeg snusen tvert og det gikk fint. Men denne gangen synes jeg det er mye vanskeligere
![]()

Enig, jeg må også erstatte snusen med noe annet godt… men onico pure white slim er min redning! Den demper suget med å ha noe under leppen i hvert falllurer hjernen til å tro jeg koser meg med snus. Eneste er at jeg snuser opp boksen sykt fort, for tar ny hele tiden pga mangel på «effekt» ved vanlig snus… men klart meg i en uke nå. Så håper det roer seg snart
![]()
Snart er jo nikotinet ute av kroppen i alle fall