Flere snussluttere her?

Slutta ett par timer etter positiv test. Heldigvis i en helg. Nå er det Onnico, og det hjelper - og så gjemmer jeg det i en vanlig boks for å ikke vekke mistanke. Folk hadde jo skjønt det med en gang hvis jeg hadde slutta å snuse :banghead:

Jupp! Det gikk overraskende bra sist gang, så satser bare på at jeg gjentar samme suksess Fikk positiv test i dag tidlig så ikke tatt snus enda i dag, mao ikke sikkert jeg er like optimistisk senere ;)

Men jeg orøver bare å blokke trangen ute, spise grønnsaker eller andre alternativ.

Er i samme situasjon som deg og SAVNER snusen noe voldsomt. Er 6 uker nå og har vært snusfri litt over en uke. Har ingen gode råd desverre, bortsett fra at man bare må holde ut:dead:

Er i samme situasjon som deg og SAVNER snusen noe voldsomt. Er 6 uker nå og har vært snusfri litt over en uke. Har ingen gode råd desverre, bortsett fra at man bare må holde ut:dead:
Jeg er ikke så positiv. Savnet snusen i TO ÅR med minsten, dvs helt til jeg slutta å amme:eek: Da starta jeg igjen:hilarious: Har bestilt kickup sin brune snus på nett nå, ekspresslevering:playful: Håper den minner om skrufen min:playful::hilarious:

Jeg er ikke så positiv. Savnet snusen i TO ÅR med minsten, dvs helt til jeg slutta å amme:eek: Da starta jeg igjen:hilarious: Har bestilt kickup sin brune snus på nett nå, ekspresslevering:playful: Håper den minner om skrufen min:playful::hilarious:
Jeg kjøpte også den, men så kom jeg på: Gravide skal vel holde seg unna ginseng? :smiley-angry017

Vedlegg

• 4136FC59-939C-407F-8777-40DDBB3980C2.png
    4136FC59-939C-407F-8777-40DDBB3980C2.png
    924,6 KB · Visninger: 27
Kickup er den eneste nikotinfrie snusen som gir et snev av ekte snus-følelse. Så oppdaget jeg det med ginsengen jeg også. Den nikotinavhengige delen av meg prøver å overtale meg konstant, "kom igjen da, hvor farlig kan det være med EN snus per dag??", men foreløpig har jeg klart å styre unna. Et ikke den beste versjonen av meg selv om dagen akkurat! Kvalm, sliten, deppa og oppblåst MED nikotinabstinenser fra helvete som gjør lunta mye kortere enn vanlig. Synes synd på de rundt meg, egentlig..

Samme her. Var snusfri i 2 år selv og savnet den hver bidige dag. Var som en gammel venn hadde daua. Verste var at jeg ikke engang angret på at jeg begynte igjen, for følte selv jeg fikk bedre livskvalitet av det:woot: Høres helt tragisk ut, bare (x)snusere forstår den irrasjonelle tankegangen..

Samme her. Var snusfri i 2 år selv og savnet den hver bidige dag. Var som en gammel venn hadde daua. Verste var at jeg ikke engang angret på at jeg begynte igjen, for følte selv jeg fikk bedre livskvalitet av det:woot: Høres helt tragisk ut, bare (x)snusere forstår den irrasjonelle tankegangen..
Kjente på akkurat samme som deg, slutta og begynt to ganger:hilarious:

Jeg slutta når jeg ble gravid med forrige, og holdt meg unna i nesten 2 år. Så starta jeg igjen, med AKKURAT samme tankegang som du beskriver her :banghead:

Har ikke tatt noe siden positiv test, og testet ganske tidlig ( 5 dager før ikm)… Og tror jeg har lagt på meg minst 5 kg siden da.. har konstant spist for å døve suget:hilarious: Magen min er like stor nå 6+2, som forrige gang i uke 25:depressed:

Jeg ELSKER å snuse! Har slutta ved hver positiv test, også denne gangen. Men jeg vet og jeg ser frem til å begynne igjen om et par års tid :happy093

Jeg bruker Onico Pure White Slim Mint, og syns den er et godt alternativ til Skruf fresh no2. :)

Forresten - sist brukte jeg også nikotinfri snus helt til sv.skapskvalmen satte skikkelig i gang rundt uke 6-7, da trengte jeg ikke bruke det mer i svangerskapet fåråsidetsånn ;)

Vittig å lese alt dere skriver, vi har så like følelser angående snus! Hahaha!! Etter nr 2, så startet jeg igjen fordi det er jo så tungt å være tobarnsmor, NOE MÅ JEG JO KOSE MEG MED :hilarious::hilarious::hilarious: Vi får bruke denne tråden til å oppmuntre hverandre , kjenner jeg sliter i dag:nailbiting:

Vittig å lese alt dere skriver, vi har så like følelser angående snus! Hahaha!! Etter nr 2, så startet jeg igjen fordi det er jo så tungt å være tobarnsmor, NOE MÅ JEG JO KOSE MEG MED :hilarious::hilarious::hilarious: Vi får bruke denne tråden til å oppmuntre hverandre , kjenner jeg sliter i dag:nailbiting:
Heeelt samme logikk har jeg! :joyful::hilarious:

Jeg ELSKER å snuse! Har slutta ved hver positiv test, også denne gangen. Men jeg vet og jeg ser frem til å begynne igjen om et par års tid :happy093

Jeg bruker Onico Pure White Slim Mint, og syns den er et godt alternativ til Skruf fresh no2. :)
Jeg tok ditt tips, og det er den eneste som faktisk får meg til å komme meg greit gjennom snusslutten. så lenge jeg kan ta en av disse går det greit :) Så takk for tips!

Back
Topp