Tøft å slutte med snusen, er det flere her? Gode råd for hvordan holde ut? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det er helt forferdelig.Tøft å slutte med snusen, er det flere her? Gode råd for hvordan holde ut?![]()

Tyggis og bit tenna sammen er eneste jeg overlever på
Jeg er ikke så positiv. Savnet snusen i TO ÅR med minsten, dvs helt til jeg slutta å ammeEr i samme situasjon som deg og SAVNER snusen noe voldsomt. Er 6 uker nå og har vært snusfri litt over en uke. Har ingen gode råd desverre, bortsett fra at man bare må holde ut![]()
Har bestilt kickup sin brune snus på nett nå, ekspresslevering
Håper den minner om skrufen min

Jeg kjøpte også den, men så kom jeg på: Gravide skal vel holde seg unna ginseng?Jeg er ikke så positiv. Savnet snusen i TO ÅR med minsten, dvs helt til jeg slutta å ammeDa starta jeg igjen
![]()

Jeg kjøpte også den, men så kom jeg på: Gravide skal vel holde seg unna ginseng?![]()
Men for pokker da……..Jeg kjøpte også den, men så kom jeg på: Gravide skal vel holde seg unna ginseng?![]()

Jeg vet
Men for pokker da……..![]()

Jeg er ikke så positiv. Savnet snusen i TO ÅR med minsten, dvs helt til jeg slutta å ammeDa starta jeg igjen
![]()
Høres helt tragisk ut, bare (x)snusere forstår den irrasjonelle tankegangen..Kjente på akkurat samme som deg, slutta og begynt to gangerSamme her. Var snusfri i 2 år selv og savnet den hver bidige dag. Var som en gammel venn hadde daua. Verste var at jeg ikke engang angret på at jeg begynte igjen, for følte selv jeg fikk bedre livskvalitet av detHøres helt tragisk ut, bare (x)snusere forstår den irrasjonelle tankegangen..

Jeg slutta når jeg ble gravid med forrige, og holdt meg unna i nesten 2 år. Så starta jeg igjen, med AKKURAT samme tankegang som du beskriver herSamme her. Var snusfri i 2 år selv og savnet den hver bidige dag. Var som en gammel venn hadde daua. Verste var at jeg ikke engang angret på at jeg begynte igjen, for følte selv jeg fikk bedre livskvalitet av detHøres helt tragisk ut, bare (x)snusere forstår den irrasjonelle tankegangen..

Magen min er like stor nå 6+2, som forrige gang i uke 25

Vi får bruke denne tråden til å oppmuntre hverandre , kjenner jeg sliter i dag
Heeelt samme logikk har jeg!Vittig å lese alt dere skriver, vi har så like følelser angående snus! Hahaha!! Etter nr 2, så startet jeg igjen fordi det er jo så tungt å være tobarnsmor, NOE MÅ JEG JO KOSE MEG MEDVi får bruke denne tråden til å oppmuntre hverandre , kjenner jeg sliter i dag
![]()

Jeg tok ditt tips, og det er den eneste som faktisk får meg til å komme meg greit gjennom snusslutten. så lenge jeg kan ta en av disse går det greitJeg ELSKER å snuse! Har slutta ved hver positiv test, også denne gangen. Men jeg vet og jeg ser frem til å begynne igjen om et par års tid
Jeg bruker Onico Pure White Slim Mint, og syns den er et godt alternativ til Skruf fresh no2.![]()