Flere små som sover dårlig i varmen?

Lykketreff

Gift med forumet
Her er det nesten 30 grader på barnerommet (og i resten av huset), og lille våkner ofte klam og skrikende :/ noen som har tips til å gjøre det mindre klamt i senga? Han har bare bleie på og sover uten dyne eller annet over seg.

Her er det nesten 30 grader på barnerommet (og i resten av huset), og lille våkner ofte klam og skrikende :/ noen som har tips til å gjøre det mindre klamt i senga? Han har bare bleie på og sover uten dyne eller annet over seg.
Her soves det forsovidt greit. Faktisk ikke våknet etter legging for første gang i historien. Kanskje hun blir litt "koma" av varmen. :p Har bare på supertynn og kort pysj. Men merker at hun er tørstere og drikker mer om natta. Det merker jeg jo selv også.

Vi har flyttbart aircondition som vi kjøler ned soverommet med. Så holder det seg noenlunde kjølig til natta kommer og vi kan åpne vinduene for å slippe inn luft. Så det går greit på natta. DAGEN derimot...ligger i bare blei i vogna i skyggen. Sover max 2 X 20 minutter på 13 timer...

Her sover lille dårlig på dagtid! Hatt feber de siste kveldene, vet ikke om varmen kan gjøre det?! Han virker forkjøla også! Om nettene sover han greit, men er veldig klam og varm og sover mer urolig! Han har faktisk sover igjennom natta, men våknet litt på kveldstid istede! Men igjen så vet jeg ikke helt om det er varmen eller fordi han er syk:/

Her soves det forsovidt greit. Faktisk ikke våknet etter legging for første gang i historien. Kanskje hun blir litt "koma" av varmen. :p Har bare på supertynn og kort pysj. Men merker at hun er tørstere og drikker mer om natta. Det merker jeg jo selv også.
Tror varmen sliter ut min lille også, han sovnet faktisk ved middagsbordet i dag :p men han våkner veldig lett. Håper det går seg til :)

Vi har flyttbart aircondition som vi kjøler ned soverommet med. Så holder det seg noenlunde kjølig til natta kommer og vi kan åpne vinduene for å slippe inn luft. Så det går greit på natta. DAGEN derimot...ligger i bare blei i vogna i skyggen. Sover max 2 X 20 minutter på 13 timer...
Er det veldig dyrt med den typen aircondition? Høres genialt ut :)

Vi bruker vifte på rommet hennes. Ikke direkte på henne, men over, bare for å få litt sirkulasjon i lufta. Sovet som et lite barn :P

I kveld var det tøft for mini å sovne stakkars!! :| Pleier å ha rullegardinen halvt nede og vinduet oppe hele dagen, men har kveldssol på vinduet så akkurat nå ble det skikkelig varmt...

Her sover hun veldig dårlig. Blitt forkjøla og har feber i tillegg..

Sover greit ,våkner og drikker som bare det et par ganger på natta! Ikke så rart i denne hetenvi har vinduet åpent og vifte på . Ligger uten dyne !
Synes det er vanskelig på dagtid. Uansett om vi er ute i skyggen er mini helt pløst! Så har holdt han inne en del på formiddagen for da er det svalt og godt inne hos oss. Men litt senere på dag er det helt forferdelig varmt!...

Back
Topp