Flere pappar som sitter inne??

har gått gjennom mye her i livet, men vet ikke hvordan jeg skal gå gjennom dette...jenta mi trenger faren sin, [:(] mye jeg har opplevd med henne på 5 1/2 mnd... gruer meg til den dagen hun skal si pappa og han ikke skal høre det...

ORIGINAL: Kinemor85

Huff, så trist og leit[:(]
Sender dere en varm trøsteklem!

ORIGINAL: ~*Tammis*~

han må jo ha gjordt noe veldig galt siden han fikk 5 år og måtte ha på håndjern da han besøkte dere?
syntes du ikke det er riktig at hab blir straffet?

trenger vel ikkje å være frekk?

ORIGINAL: ungenmin06

han er såååå god at jeg tror ikke på at han har gjort noe dumt...

vi er sammen ennå, og jeg skal vente på han 5 år... for jeg elsker han over alt på jord...

Bra for deg! Stå på vidre! Hvis dette er skjebnen din så er det en mening med det. Utrolig flott av deg å vente på han.
Syns det er forferdelig hvis han er uskyldig. Sitte inne de første 5 åra av dattera sitt liv. [:(] Håper han slipper ut tidligere, han kan vel kanskje gjøre seg fortjent til det? Uansett ønsker jeg deg lykke til, og du er tydeligvis en flott jente og mor! [;)][:)]

Klem fra MinaMor![:D] ( Trenger du noen å snakke med så er det bare å sende meg en PM)[:)]

Ingen sitter i fengsel her i gården,men det e en veldig trassig situasjon du e i,sender dæ mange trøste klemmer,og kos dæ med snuppa di

det må jo være en vanskelig situasjon men hvordan har du
tenkt å gjøre med hensyn til barnet ditt.besøke pappa i fengsel
i 5 år kan vel ikke være det sunneste? ikke for å være frekk altså.
mye en må tenke på.lykke til[;)]

han tør ikke å se henne, han er redd for å bli gal... ????

skjønner ikke helt greia her jeg....hvis han ikke greier og se henne nå? hva da om 5 år?, må da vel være bedre og opparbeide et godt forhold til snuppa fra dag en, og han får jo motta besøk en dag i uken hvertfall , det måtte jo bare vært ett lyspunkt og få samboer og gullet på besøk...

ikke meningen og virke kald eller starte en diskusjon..men synes uttalelsen var litt tynn....( kjenner lit til fengselsopphpld, har selv vært på besøk osv..)

ORIGINAL: m@rIt

jeg kan forstå at han får følelsen av å bli gal av å se jenta litt, og så ikke få se henne på lenge igjen. det må være helt grusomt.
samtidig så må jentas behov for å bli kjent med pappan settes høyt. hva er verst: å se pappa litt og så ikke se han på en stund, eller at han "sjokkintroduseres" når hun er 5?

jeg tror en pappa i fengsel er myyyyyye bedre enn ingen pappa i det hele tatt

jeg er heelt enig!

jeg fatter også at det kan være ufattelig vanskelig for han å måtte se henne, for så å hele tiden se henne gå ifra han - det å hele tiden bli minnet på at han ikke kan være der for henne [&o] noen takler slike ting bedre ved å prøve å fortrenge litt...

men på den annen side er 5 år leenge... ville tro at et ukentlig besøk ville gi han noe å se fram til - og få tiden til å gå litt fortere [:)]

masse lykke til!
dette kan ikke være noen lett situasjon for deg/dere[&:]

Alle snakker om at hun skal dra med dattera til besøk, men det er ikke så enkelt som det hørtes ut som, for det første må han sitte inne i en viss tid før hun kan besøke han, og for det andre( spørs jo hvor han sitter inne) hvis det ikke er et åpent fengsel er det jo gittere på vinduer og alt, ikke noe behagelig situasjon... hvis det er et åpent fengsel, må han søke om å få besøk, det er ikke alltid det er så enkelt å få til.. spesielt hvis man ikke har bil blir det for vanskelig å drasse med seg babyen milevis vei  ved å bytte buss og tog flere ganger før man er fremme, for å se han en time... han får heller ikke begynne med perm etter 1/3 av tiden.  og hvis han har fått en dom på 5 år kommer han ut etter 2/3 av tiden det vil si etter litt over 3 år... dette har jeg vært i gjennom for noen år tilbake, men heldigvis hadde jeg ikke noe baby og ta med meg...  og kan ikke tenke meg hvor vanskelig det kan være..

Jeg synes du er tøff jeg som skriver til bv om dette... tenker på deg[;)]

Glad i deg vennen[:D]

uff det er jo ikke bra [&o] pappaen til gullet mitt sitter ikke inne, men pappaen min gjorde det for et år siden og da satt han der i 3 år. han slapp ut samme dagen som thea ble født [&:]

Back
Topp