stjerna80
Forelsket i forumet
Min historie er både positiv og negativ.
Var 40 år da jeg ble gravid for første gang. Spiren satt etter tre forsøk. Jenta mi er nå 4 år.
Vi har prøvd på barn nr. 2 i snart 2,5 år. Har hatt to kjemiske og en MA. Jeg fyller snart 45 år. Gir ikke opp, men er litt lei av prøvingen.
Var 40 år da jeg ble gravid for første gang. Spiren satt etter tre forsøk. Jenta mi er nå 4 år.
Vi har prøvd på barn nr. 2 i snart 2,5 år. Har hatt to kjemiske og en MA. Jeg fyller snart 45 år. Gir ikke opp, men er litt lei av prøvingen.
pluss jeg har jo litt overvekt, spes da litt ekstra mage. Så tror lissom det er grunnen til at jeg ikke kjenner noe enda. Var hvertfall en veldig sprellende liten gutt inni der. 
har morkaka fremme før, men aldri kjent så sent.
mamma har lissom spurt endel, kjenner du ikke noe sommerfugl vinger el noe enda da?? Så har jeg blitt litt bekymra, men samtidig ikke. Da jeg også har endel ekstra på kroppen fortsatt etter operasjonen. Gikk ned over 55kg,men blei aldri normalvektig.. Så litt polstring er det jo der. Igår kveld tror jeg kaaaaaanskje det var noe mer, for det varte litt lenger.