Flere på rundt 40?

Er 21+3 nå og fortsatt har jeg ikke kjent noe liv, men på ultralyd for 14dager siden fant vi ut at morkaka ligger foran. :hungover: pluss jeg har jo litt overvekt, spes da litt ekstra mage. Så tror lissom det er grunnen til at jeg ikke kjenner noe enda. Var hvertfall en veldig sprellende liten gutt inni der. :happy::happy::happy:
Jeg kjente ikke før uke 23 med morkaka foran denne gang! :dead: har morkaka fremme før, men aldri kjent så sent.

Ja Jeg kjente ikke før uke 23 med morkaka foran denne gang! :dead: har morkaka fremme før, men aldri kjent så sent.
Altså noen ganger har jeg kjent noe ish... Men om det var luft i mage eller noe annet er litt vanskelig å sette fingeren på. Jeg er gbp operert så noen ganger er det mye luft og bevegelse i tarmen og :wacky: :blackeye: mamma har lissom spurt endel, kjenner du ikke noe sommerfugl vinger el noe enda da?? Så har jeg blitt litt bekymra, men samtidig ikke. Da jeg også har endel ekstra på kroppen fortsatt etter operasjonen. Gikk ned over 55kg,men blei aldri normalvektig.. Så litt polstring er det jo der. Igår kveld tror jeg kaaaaaanskje det var noe mer, for det varte litt lenger.

39 år og prøver på første barn. Gikk nettopp gjennom en senabort pga trisomi 21. skal gjennom gentest på riksen for å sjekke trans lokasjon. Veldig redde for å aldri skal få barneønsket oppfylt, det blir bare sterkere og sterkere for hver dag.

39 år og prøver på første barn. Gikk nettopp gjennom en senabort pga trisomi 21. skal gjennom gentest på riksen for å sjekke trans lokasjon. Veldig redde for å aldri skal få barneønsket oppfylt, det blir bare sterkere og sterkere for hver dag.
Jeg gjorde samme som deg.. Og sjekka gener til meg og mannen. Alt vel. Men det var litt skummelt å. Selv om trisomi 21 ikke nødvendigvis er arvelig. Vi hadde hvertfall ingen andre vi vet om i nær familie som har hatt det heller. Nå har jeg blitt 41, og gravid og er halveis. Alt vel denne gangen. Og naturlig, ikke noe ivf.

Back
Topp