Flere på overtid?

Jeg er på overtid, formen er dritt, humøret er dritt og dagene går alt for sakte! Ser ingen ende :(

Hva med deg?

Formen er veldig opp og ned, samme med humøret ;) blir fortere irritert kjenner jeg. Sover dårlig. Dagene går sakte, men prøver å gjøre litt sånn at det ikke blir alt for kjedelig.

Jeg er på overtid, formen er dritt, humøret er dritt og dagene går alt for sakte! Ser ingen ende :(

Hva med deg?

Fødte en uke før tiden forje gang, så har ventet en stund. Men humøret snudde litt på mandag når jordmor bestilte time til overtidskontroll på lørdag, nå veit jeg at innen neste tirsdag er babyen ute :) så jeg prøver å nyte dagene, tenker at dette er siste dagene mine helt aleine, så prøver å fokusere på at jeg skal hvile :) men like skuffa hver morgen når jeg våkner å ingenting har skjedd :/

Formen er bedre enn forventet, ikle vann i kroppen, ikke stor og tung, men mye kvalm og trøtt :/

For min del er formen og humøret ok, men har nesten ikke sovet de siste to ukene, så det tærer litt på begge deler. Begynner også å bli temmelig lei av spørsmålet "føder du nå?", som jeg har fått flere ganger daglig siden jeg gikk ut i permisjon :p

For min del er formen og humøret ok, men har nesten ikke sovet de siste to ukene, så det tærer litt på begge deler. Begynner også å bli temmelig lei av spørsmålet "føder du nå?", som jeg har fått flere ganger daglig siden jeg gikk ut i permisjon :p

Ja, den er jeg enig i, jeg selv klarer denne oversiden bra, koser meg masse, men alle telefoner og spørsmål om "har du født?" "er du hjemme enda?" tærer litt ;)

Stort sett bra form og humør, elendig søvn, fyller dagene godt, men å si at jeg koser meg om dagen er en overdrivelse.. Blir plutselig frustrert og lei av situasjonen. Ingenting jeg ønsker mer enn å føde!

Jeg syns ikke det er noe fint å gå overtid. For det første har jeg vondt omtrent konstant. Sover dårlig også er det tung og vondt å bevege seg :( kvalm om hverandre og dårlig matlyst. 3 dager over i dag og går 6. Dagen med sånn vondt, å det tærer på humøret... håper det bikker over på rier snart...

Flere som fortsatt er på overtid? Dag to her (bare), men likevel..... Føles som det aldri skal skje noe, og er jo nærmest blitt vant med min nye (gedigne) kropp. Kanskje jeg er et sjeldent tilfelle av "evig gravid"? ;-)

Jeg er fortsatt på overtid. En uke! Kjennes ut som jeg er evig gravid :P skal på overtidskontroll i morgen. Ble igangsatt forrige graviditet pga overtid, og tror nesten jeg blir det denne gangen også. Hadde håpet på spontan fødsel, men det ser dårlig ut....

Jeg er fortsatt på overtid. En uke! Kjennes ut som jeg er evig gravid :p skal på overtidskontroll i morgen. Ble igangsatt forrige graviditet pga overtid, og tror nesten jeg blir det denne gangen også. Hadde håpet på spontan fødsel, men det ser dårlig ut....
Hmm... Prøvd alle triks? Her gikk jeg syv km dagen før termin, jogger smått rundt omkring, har sex, prøver stimulering av brystvorter (da får jeg skikkelige smerter i korsryggen, men de dabber av igjen etterpå), sterk mat.... Men neida.. Hvordan var det forresten å bli satt i gang? Har hørt så mye forskjellig om det....

Hold ut! Jeg gikk 9 dager over og syns det var helt jævli. Føltes som at jeg hadde verdens lengste svangerskap. Trodde jeg kom til å bli satt i gang, men plutselig og uten noen tegn før så gikk vannet og riene startet:)

3 dager over her. Ingen antydning til noe som helst:/ Han her har ikke tenkt seg ut ned det første virker det som. Har et lite håp om at det allikevel skal vrake løst uten forvarsel:) Alle som kommenterer har påpekt at det er fullmåne i morgen, så får vi se om det har noe sammenheng. Bare en myte i følge jordmødrene.

Hold ut! Jeg gikk 9 dager over og syns det var helt jævli. Føltes som at jeg hadde verdens lengste svangerskap. Trodde jeg kom til å bli satt i gang, men plutselig og uten noen tegn før så gikk vannet og riene startet:)
Takk!! Gikk 11 dager over med min første, håper ikke det blir det samme nå....

3 dager over her. Ingen antydning til noe som helst:/ Han her har ikke tenkt seg ut ned det første virker det som. Har et lite håp om at det allikevel skal vrake løst uten forvarsel:) Alle som kommenterer har påpekt at det er fullmåne i morgen, så får vi se om det har noe sammenheng. Bare en myte i følge jordmødrene.
Håper på fullmånefødsel, ja!!!! :D Lykke til!!

Hmm... Prøvd alle triks? Her gikk jeg syv km dagen før termin, jogger smått rundt omkring, har sex, prøver stimulering av brystvorter (da får jeg skikkelige smerter i korsryggen, men de dabber av igjen etterpå), sterk mat.... Men neida.. Hvordan var det forresten å bli satt i gang? Har hørt så mye forskjellig om det....

Prøvd det som kan prøves :)

Det å bli satt i gang oppleves jo forskjellig fra person til person. Jeg synes det var veldig slitsomt og det tok lang tid. Men kom meg igjennom det :) takket være epidural

Her og ;) 8 dager over. Var på overtidskontroll på sykehuset i dag. Skal tilbake på torsdag hvis ingenting har skjedd :P

Back
Topp