Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har mulighet for å ta med pc hjem og jobbe fra hjemme da jeg har reisekontor-løsning. Men må desverre på jobb hver dag når jeg er hjemme. Hadde vært deilig med hjemmekontor en gang i blandt. Alltid jobbet bra fra hjemme
Jeg har mulighet til å jobbe hjemme når jeg vil og omtrent så mye jeg vil, men foretrekker å dra på jobb... Da blir ikke hjemmet en del av jobben, jeg klarer å konsentrere meg bedre, og jeg er sosial med mine kolleger. Tenker det blir lenge nok å være borte nesten ett år i permisjon men godt å ha muligheten da!
Jeg har hjemmekontor idag Har en veldig fleksibel jobb og kan legge opp dagen slik jeg vil da(og jobbe hjemme når jeg vil), så stort sett drar jeg på kontoret. Men idag er mannen borte hele dagen/ettermiddagen, så da er det godt å kunne sette på litt klesvask etc ila dagen så jeg slipper det senere idag! Og må innrømme at jeg nå har brukt 1,5 time på å pakke inn kalendergaver Så ja, blir kanskje litt fort distrahert selv
Jaaaa, det redder meg! Kan jobbe korte dager og ta igjen litt hjemme. Eller jobbe hjemme hele dager om jeg ikke har møter. Jeg jobber helt uavbrutt hjemme, mens på jobb blir jeg forstyrret hele tiden. To timer hjemme tilsvarer sikkert fire timer på jobb. Så det er deilig å kunne gjøre litt av hvert i forhold til hva som trengs.