Flere natteranglere?

Er faktisk noe av det verste å ikke få sove mens alle andre ligger å purker og snorker i sengene sine. Tar helt kaka!
Blir helt tullrusk i hodet av å ikke få en eneste natt med sammenhengende søvn..
Her også :( er så lei. Nå er kl halv tolv og tenker at da er det minst 2 t igjen av kvelden. Så opp 2-3 ganger for å tisse. Så er det å ikke sove så lenge på morgenen. Har du alltid vært b menneske eller er det bare nå?

Her også :( er så lei. Nå er kl halv tolv og tenker at da er det minst 2 t igjen av kvelden. Så opp 2-3 ganger for å tisse. Så er det å ikke sove så lenge på morgenen. Har du alltid vært b menneske eller er det bare nå?

Har vel i grunn alltid vært et b-menneske. Liker å være litt oppe om kvelden, men må jo opp i ok tid pga snuppa :)
Har aldri trengt mange timer søvn, men har som regel sovet veldig godt om natten pga mye trening og aktivitet som jeg er glad i. Men nå har det tatt helt kaka. Jeg kan sove to timer en natt, og være veldig trøtt på dagen, men våkne igjen med en gang jeg skal legge meg for kvelden. Er lys våken på kveldene uansett, og om jeg etterhvert sovner, så våkner jeg som regel etter 2-3 timer. Da er jeg lys våken, og må som regel finne på noe igjen før jeg kan legge meg :p

Skikkelig rart altså!

Alltid vært b menneske selv, men denne
graviditeten tar helt knekken på meg. Synes det er rart jeg også, sitter oppe til gjerne 03.30. Trøtt utover dagen og lys våken på kvelde igjen. Blir litt sprø :/ etter eksamen nå må jeg bare tvinge meg i seng

Back
Topp