Ha en fin faste og god feiring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva var dette for en kommentar? Utrolig unødvendig!
Så hvis man mener å la være å drikke vann på varme dager strider mot sunn fornuft og sier de derfor ikke faster, så har man mensen? Åååkeeei...
Haha, du er bare litt kvass i innleggene dineEr bare litt harmløs moro, ikke ta det så alvorlig
![]()
Vi faster en hel mnd ja [emoji4]
Nå drikker ikke vi alkohol siden det er anbefalt av oss å være helt avholds, noe vi da er. Men de som røyker gjør gjerne det etter sola har gått ned når vi kan drikke og spise igjen [emoji4]
Blir lettere og lettere for hvert år, den første dagen er verst også etterpå går det veldig bra syns jeg [emoji4]Åja, det visste jeg ikke
Ahatusen takk for svar!!!
Veldig spennende og interessant syns jeg!
Syns du det er vanskelig? Eller blir det en vane?![]()
Blir lettere og lettere for hvert år, den første dagen er verst også etterpå går det veldig bra syns jeg [emoji4]
Line kollegaer og barna merker ikke større forskjell ihvertfall og det er det noe av det viktigste ihvertfall [emoji4]
Så barna faster ikke?
barn , syke, eldre og gravide faster ikke nei.
Toppidrettsutøvere som er muslimer kan søke dispensasjon om å drikke væske hvis de spiller viktig kamp feks
Takk for info. Man lærer stadig noe nytt på bv[emoji4]
Man lærer mye som assistent i RLE-timene på ungdomsskole ila 10 år![]()
Nei det gjør de ikke, alt innen islam er egentlig om man kan og vil, i henhold til religion da og ikke kultur.Så barna faster ikke?
God ramadan<3
Elev hos oss sitter i rullestol med CP, er 14 år og ville faste sist fredag (han er syria-flykning)
Veldig stolt av å klare det selv med handicap, vi la til rette å hadde han mest inne i skyggen og gjøre rolige aktiviteter.
Han hadde spist masse god mat og drikke natta før.
Hvem søker de til da?barn , syke, eldre og gravide faster ikke nei.
Toppidrettsutøvere som er muslimer kan søke dispensasjon om å drikke væske hvis de spiller viktig kamp feks