Flere murmeldyr ??

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Er det flere som har murmeldyr her inne ?
Tobias legger seg kl 19 og står ikke opp før kl 10 på morgenen !!! Det er 15 timer søvn uten mat ! Synes det er litt vel leeenge med tanke på maten, men vil jo ikke vekke ham... Han sover også 2-3 timer tilsammen i løpet av dagen...[8|] 
Andre som har slike soveglade barn ? Gir dere pupp/flaske på natta ?

søvn? 15 timer?
aaaaaaaaaaldri hørt om[:'(][:'(][:'(]

Det hørtes herligt ut.Emil la seg i åtte tia i går og halv sju var han lys våken.. Så når han la seg igjen i ni tia sovna jeg og på sofaen et par timer.. Da hadde jo liksom ikke dere stått opp en gang.....

sånn har sara også vært, bynte da hun var 10 uker gammel! sov fra 19-10.. å da måtte vi vekke henne! men hun la ikke på seg nok i en periode så vi måtte bynne å vekke henne tidligere.. nå får hun såppas bra med mat på dagen at jeg lar henne sove til hun våkner på morgenen igjen, fra 18.30-9 som regel.. sara sover også minst 2-3 timer på dagen i tillegg...

her er det ikke akkurat no mumeldyr nei [&:][:'(][:'(] [:'(]

min lille lucas sover fra kl 6 til kl 12 dagen etterpå. har prøvd å vekke han litt tidligere. men då e han bare sur og grinete og må sove igjen. itillegg sover han 4 timer på dagen. er sikker våken 2-3 timer totalt.

min lille lucas sover fra kl 6 til kl 12 dagen etterpå. har prøvd å vekke han litt tidligere. men då e han bare sur og grinete og må sove igjen. itillegg sover han 4 timer på dagen. er sikker våken 2-3 timer totalt.

[8|][8|]......oy....det var veldig mye soving !!!! Egentlig godt å høre at det er flere med sove-barn ! Blir jo litt bekymret...

Det var en soveglad unge ja![:)] Her legger Daniel seg i 19-19.30, kan våkne etter bare 2 timer...og da er han tørst,for han nekter å drikke melk etter grøten.....[:'(] håper det gir seg da! Så sover han til rundt 05, får melk, og sover til ca 08. Sover rundt 3-4 timer på dagen!

ORIGINAL: jody

oi det var voldsomt.. er vel ikke bra med så mye søvn og lite mat? 18 timer..

ORIGINAL: jody

Seriøst???? hvordan er vekta hans da?får vel bare spist 1 gang hver dag da?

Mira sover 12-13 timer... men våkner å får mat alt i fra 2-4 ganger etter hun har sovnet.

Har et murmeldyr her òg.[:D] En mnd begynte ho å sove rundt. Fram til da( tør nesten ikke si det) var jeg oppe ei gang om natta med ho[;)][:)]
Legger Mathilde kl 19 og ho sover til 08 igjen,må våkne ho da for å rekke å få ungene på skolen og i bhg.
Idag sov jenta ifra kl 10.40 til kl 15.30, og da våkna jeg ho!!!! Og kjempetrøtt kl 19 og sover enda. Bank bank, så våkner ho vel [;)]

Ho sover hele natta igjennom uten mat.

ja, har et slikt murmeldyr jeg også. passer meg veldig bra[:)] er bare en sjelden gang innimellom at hun våkner om natta, spes når hun er forkjølet. legger på seg som hun skal så ikke bekymret for at hun sover så lenge. vi må nok bare nyte det, tenker jeg.

Back
Topp