Flere menn her ???

StigAtkd79

Andre møte med forumet
Hei!

Jeg laget meg nettopp en bruker her... men jeg klarer ikke å se at det er noen menn her?

Er det et annet forum som passer fedre bedre?

Eller er slike forum som dette en "kvinnfolkgreie"? (bør jeg unnskylde språket ;) )

Jeg har en sønn på 5 og blir i disse dager pappa igjen til ei lita prinsesse. :)

Jeg skjønner at det helt sikkert er mest mammaˋer som sitter på forum som dette, men jeg kan da ikke være den eneste? (føler meg plutselig sær)

Hei!

Jeg laget meg nettopp en bruker her... men jeg klarer ikke å se at det er noen menn her?

Eller er slike forum som dette en "kvinnfolkgreie"? (bør jeg unnskylde språket ;) )

Jeg har en sønn på 5 og blir i disse dager pappa igjen til ei lita prinsesse. :)

Jeg skjønner at det helt sikkert er mest mammaˋer som sitter på forum som dette, men jeg kan da ikke være den eneste? (føler meg plutselig sær)
Du er ikke den eneste mannlige her :) nå husker jeg ikke nick, men vet om hvertfall to mannfolk til. Gratulerer og velkommen da! :)

Velkommen skal du være, om du er eneste mann eller ikke :-D
Gratulerer så mye!!! ♡

Gratulerer så mye og velkommen hit :)

Hei!

Hei og velkommen :-D

Greit å få inn flere menn ;-)
Jeg vet ikke om det er så mange aktive menn her, men har sett noen før.

Velkommen til deg :)

Syns det er kjempe bra å mannfolka også joiner :)

Jeg også har sett en annen mann her eller to.. Men altså.. Eneste aktive mann, eller ikke; hjertelig velkommen skal du være uansett!! :))

Hei og velkommen!
Jeg har vært her i 8 år og det hender det dukker opp noen menn i ny og ned. Det kan jo hende det er flere som leser som ikke skriver noe da. Er man intressert i temaer rundt barn så spiller det nok ingen rolle om man er mamma eller pappa :)

Hei og velkommen til deg! Supert med flere fedre her inne, for jeg tror ikke det kryr av menn her, dessverre ;). Gratulerer så mye med nummer to på vei og lykke til med den forestående fødselen! :)

Hei!:-)
Velkommen til oss, gleder meg å se at det kommer menn inn her også! :-) Er nok vi kvinnfolka som dominerer her inne, men menn er hjertelig velkommen, og start gjerne diskusjoner, det har vi godt av!:D;)

Lykke til med forestående fødsel!:-)

Velkommen til oss. :)

Tror det er mange flere mannlige lesere enn deltakere her inne. Mange av trådene kommer opp på googlesøk om ulike temaer, regner med mange menn søker på temaer rundt barn og. Ikke bare mammaene som lurer på ting. :) Men når det er så mange kvinnfolk her inne er det nok en stor terskel å poste spørsmål. Tonen er veldig god her inne da, du skal være ekstrem for å bli sablet ned.

Velkommen og gratulerer med (snart) ei lita jente! :)
Veldig hyggelig om du blir værende. Et hønsehus trenger noen haner, syns jeg. :P

Oi, en mann! :D
Velkommen hit, og gratulerer så mye med nær forestående familieforøkelse!

Back
Topp