Flere med....

siljegulli

Forumet er livet
VIP
sånn navle? :D:D haha! Har til vanlig innovernavle liksom.

Vedlegg

• 1410533078348.jpg
    1410533078348.jpg
    45,4 KB · Visninger: 101
Hehe, nei ikke enda. :D Er den nettopp "poppet ut"? :P Hadde faktisk tenkt å lage en tråd om dette for en stund siden, da jeg var nysgjerrig på når det pleide å skje med andre. :D

Niks ikke enda, men tror nok den er rett rundt hjørne nå:p er sånn halvveis utover inni der og svær liten grop nå:p

<3 VinterPrinsesse <3

Hehe, nei ikke enda. :D Er den nettopp "poppet ut"? :P Hadde faktisk tenkt å lage en tråd om dette for en stund siden, da jeg var nysgjerrig på når det pleide å skje med andre. :D
Er noen uker siden, men nå ser det rett og slett ut som at den skal sprette ut, bokstavelig. Den er helt sprengt, haha :D dattra mi på 4 synes det er kjempeartig å trykke den inn :D

Har og innover, men vet av erfaring at den vil bli borte.
Men jeg får ikke tut. :)

Min poppa ut tidlig denne gangen, 3-4 uker siden. Lille ligger langt ned + at jeg ikke har veldig dyp navle.

Hehe, ikke sjans at det skjer her.. Har veldig innover navle :P

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Har VELDIG innover navle til vanlig. Og den kom ikke ut under forrige svangerskap, men tror den gjør det snart

Har ennå litt navle igjen. Med ikke langt i fra at den er helt jevn. :-p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her er den på vei ut :p fikk skikkelig utovernavle sist å :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ikke enda. Men den ble sånn forrige gang, jeg husker jeg var redd for at den skulle bli sånn.. Hehe :p

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 26.12.14☆

Ikke riktig så utover som din enda, men den har vært såpass ute med de andre så er sikkert ikke så lenge igjen. Nå er den slik
1410555243521.jpg.

Tror min popper snart xD den popper når jeg "drar" i den haha så det er nok ikke lenge før den er ute nei :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Alltid hatt innovernavle, men den er på vei til å poppe ut her også gitt :p Samboeren har mye gøy med det.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp