Flere med vondt i halebeinet?

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Fødte i natt så er bare 6 timer siden lillebror var ute. Men hjelpes å vondt jeg har i halebeinet, det hadde jeg ikke etter frøkna. Så er det noen andre som har hatt det og kan trøste meg med at det går over ganske fort? Det gjorde jo kjempe vondt å nyse her i sted og det passer litt dårlig for ei med masse allergier Haha :P

Sniker litt fra august:)

Jeg fikk nok en brist i halebeinet ved forrige fødsel, så her var det vondt de første ukene... Men det var verst den første uken, så ble det bedre;) klarte helt fint å sitte normalt, men hvis jeg skulle sitte bakoverlent så måtte det være myk sofa eller stol...

Hadde vondt her ja, i ca 2 døgn. Syns det da var mest behagelig å sitte bakoverlent eller å ligge. Klarte ikke å sitte vanlig på kjøkkestol med en gang:p

Nå er det ikke noe problem da, 4 dager etter:)

Jeg klarer jo nesten ikke å sitte/reise meg og ligge på rygg kan jeg bare glemme :P ligger på siden og sitter i senga med hjertebrettet godt opp og så pute bak ryggen går det fint bare jeg har kommet på plass :P men satser på at jeg ikke har så vondt etter noen få dager da :)

Håper det går fort over for deg! Jeg fikk en smell sist fødsel og hadde vondt lenge, uten at jeg husker hvor lenge. Over en uke var det i hvert fall..

Oj nei håper ikke det er vondt så lenge. Men positiv som jeg er så satser jeg på at det går over om et par dager :)

Jeg hadde også vondt, varte vel i 2-3 dager så gikk det over. Men fyy så vondt det var :P

Hadde det her også :p så ut som ei gammal kjerring når jeg gikk ;) det gikk fort over!

Gratulerer så masse med baby! :D

Jeg har slitt med smerter i halebeinet etter jeg falt i 2011. Ble ikke bedre av to fødsler på under ett år. Tror det er ganske vanlig at halebeinet får seg en trøkk under fødsel.. Var det jordmor sa til meg i allefall.. Greide ikke å sitte normalt på 1,5 uke! :p

Lillemor er 13 dager og jeg har vondt i halebeinet enda :/ fikk helv*** vondt i korsryggen også 1 ukes tid siden, og klarer så vidt å bøye meg ned for å ta henne opp av vuggen :( tror jeg må ta meg en tur til kiro/fysio...

Fødte i dag og har også extreeeeeemt vondt i halebenet! Er vel den plassen jeg har mest vondt etter fødsel :P har bare vondt der og disse teite etterriene!

19 dager siden fødsel og jeg har fortsatt litt vondt i halebenet, men det er ikke så vondt lenger. Merker det mest når jeg skal reise meg opp.

Skjønner at det kan ta noen dager da, nå er det ikke en uke siden engang selv om det virker så lenge siden :P men det gjør fortsatt vondt når jeg sitter og skal reise meg opp det er det som er vondest..

Back
Topp