Flere med vonde pupper?

Lynn87

Snart mamma til to <3
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
De er så vonde om dagen !!! Gubben liker jo selvsagt at de vokser men han får ikke røre !!! De er bare i veien !!

Sent from my iPad using BV Forum

Ikke så vonde nå lenger, nå er de bare svære, and we like it :D

Joda, ømme greier som bare er til plage:p å superstive nippels da:S

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fortsatt ømme! Og alt for store:-0

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja nipler er føles som sår, så vonde er de. Fysj !!

De er litt av og på :P Syns godt puppene mine kan bli litt større enn de har blitt hehe

Deer heldigvis ikke så ømme som de var, men jar fått ekstremt såre nipler :p og gjør vondt når jeg sover på magen så unngår det

Kjempe ømme, spesielt etter en hel dag med bh på. Og de har blir stooore:D

Ømme er bare forbokstaven. Og stoore! gubben gliser da hver gang jeg kler av meg - og det er jo litt kult å endelig ha litt store pupper, men de er jo faktisk egentlig bare i veien - og ubehagelig at de er så ømme :( Blæh...

Ja vi vokser som bare det og sist så de ut som sprengte cilikon pupper til slutt. Men hjelper lite for gubben når han overhode ikke får røre for det er så vondt !!

Mine var vonde første ukene i graviditeten, men etter uke 7-8 så roet det seg. (og da har også veksten stoppet opp). Så de var ømme mens de vokste, måtte opp 2 BH strl ila første 6 ukene :) (er nå 13+2)

Mine er også megaømme. Det gjør vondt å ta av bhen, og dyna må for all del ikke være i nærheten å nipplene!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Begynner å fylles igjen ja :/ 2 mnd sia jeg slutta å amme å d var så deilig!! Nå er d pån igjen med giga pupper å melkelekasje :(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp