Flere med underlig humør?

Regnbue1995

Blir kjent med forumet
De siste dagene er jeg ekstremt sårbar, sliten, og blir fort fornermet.
Har fått mye hodeverk om det blir for mye mas på jobb (jobber som personlig assistent), men har ikke slitt med vondt i hodet før.
Føler meg litt hissig og at jeg ofte overreagerer.
Er dette de typiske humørsvingningene?
Noen som kjenner seg igjen?
 
De siste dagene er jeg ekstremt sårbar, sliten, og blir fort fornermet.
Har fått mye hodeverk om det blir for mye mas på jobb (jobber som personlig assistent), men har ikke slitt med vondt i hodet før.
Føler meg litt hissig og at jeg ofte overreagerer.
Er dette de typiske humørsvingningene?
Noen som kjenner seg igjen?

Kjenner meg igjen ja! Har ikke kjent så mye til graviditeten bortsett fra et par voldsomme humørutbrudd. Senest i dag fikk samboeren gjennomgå fordi han ville en tur på lønningspils. Ingen big deal egentlig. Men plutselig føltes det som verdens undergang at han skulle ut noen timer:smiley-ashamed004
 
De siste dagene er jeg ekstremt sårbar, sliten, og blir fort fornermet.
Har fått mye hodeverk om det blir for mye mas på jobb (jobber som personlig assistent), men har ikke slitt med vondt i hodet før.
Føler meg litt hissig og at jeg ofte overreagerer.
Er dette de typiske humørsvingningene?
Noen som kjenner seg igjen?

Det er helt normalt :)
Det var sånn jeg var med de 5 første, ganske slitsomt, for man har ikke kontroll over det selv..
Nå derimot er jeg tvert om, jeg er egentlig i utgangspunktet en hissigpropp :p
Senest i stad kommenterte mannen at jeg var blitt så blid.. haha. Merker det selv også, og det er jo bra :)
 
Samboer mener jeg er mer stille om dagen og at jeg virker litt småsur. Men har egentlig ikke merket noe særlig forandringer i humøret :eek:
 
Back
Topp