Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alltid ønsket meg det selv... Men fortsatt en her i magen
Og så mye glede de vil få av hverandre!
Ønsket meg ikke tvillinger. Siden jeg har to barn allerede. Så nå blir det 4 barn. Syns det blir mye. Men enig i at de sikkert kommer til å få det gøy sammen osv.Å, så herligAlltid ønsket meg det selv... Men fortsatt en her i magen
Kan tenke meg man får litt "sjokk", men tenk så fantastisk daOg så mye glede de vil få av hverandre!
Er det første barna dine? Eller har du noen fra før?

Var på tidlig ultralyd uke 12. Og det var tvillinger. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Noen fler i samme situasjon her?
Her er det og tvillinger, fant ut i uke 8+3 så har nå hatt noen uker på å venne meg til tanken. Her blir det barn nr 3&4. ser du har skrevet at det blir nr 4 for dere ogGratulererVar på tidlig ultralyd uke 12. Og det var tvillinger. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Noen fler i samme situasjon her?
Tror jeg hadde både måttet le og gråte selv, men har egentlig alltid ønska meg det. Skjønner at det er overveldende, spesielt når du har 2 fra før! Har du hatt ekstra sterke symptomer nå i forhold til når du har vært gravid med én?Var på tidlig ultralyd uke 12. Og det var tvillinger. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Noen fler i samme situasjon her?
Gratulerer. Ja ,blir 4 barn nå. Har jente og gutt på 11 og 14. Vi skulle bare ha en attpåklatt før det ble for sent..Gratulerer så myeHer er det og tvillinger, fant ut i uke 8+3 så har nå hatt noen uker på å venne meg til tanken. Her blir det barn nr 3&4. ser du har skrevet at det blir nr 4 for dere og
Jeg har vært utrolig dårlig og kvalm.Gått ned I vekt til og med.Har ønsket meg tvillinger, men ikke fått så langt. Merket du noe i forkant av UL? Noe annerledes dette svangerskapet kontra de to første?
Takk for tips. Nå blir det augustbarn i stedet ja.Siden tvillinger kommer før termin.. Så kan melde meg inn der.Sniker. Det er flere inne på augustgruppa som venter tvillinger som du sikkert også kan snakke med![]()