Flere med tvillinger?

Sisi

Flørter med forumet
Var på tidlig ultralyd uke 12. Og det var tvillinger. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Noen fler i samme situasjon her?

Å, så herlig :smiley-angelic003 Alltid ønsket meg det selv... Men fortsatt en her i magen:flower
Kan tenke meg man får litt "sjokk", men tenk så fantastisk da:love2:love2 Og så mye glede de vil få av hverandre!:love7
Er det første barna dine? Eller har du noen fra før?

Å, så herlig :smiley-angelic003 Alltid ønsket meg det selv... Men fortsatt en her i magen:flower
Kan tenke meg man får litt "sjokk", men tenk så fantastisk da:love2:love2 Og så mye glede de vil få av hverandre!:love7
Er det første barna dine? Eller har du noen fra før?
Ønsket meg ikke tvillinger. Siden jeg har to barn allerede. Så nå blir det 4 barn. Syns det blir mye. Men enig i at de sikkert kommer til å få det gøy sammen osv.

Jeg venter også 4.barnet. Det blir nok fint for dere :Heartred
Jeg skulle egentlig på tidlig ultralyd i dag jeg også, men den ble utsatt av sykehuset på grunn av sykdom. Kjedelig. Jeg var på ultralyd forrige fredag da, etter litt blødninger, og det så fint ut med den lille:Heartred

Var på tidlig ultralyd uke 12. Og det var tvillinger. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Noen fler i samme situasjon her?

Gratulerer så mye :happy: Her er det og tvillinger, fant ut i uke 8+3 så har nå hatt noen uker på å venne meg til tanken. Her blir det barn nr 3&4. ser du har skrevet at det blir nr 4 for dere og

Gratulerer :love7 Tror jeg hadde både måttet le og gråte selv, men har egentlig alltid ønska meg det. Skjønner at det er overveldende, spesielt når du har 2 fra før! Har du hatt ekstra sterke symptomer nå i forhold til når du har vært gravid med én?

Gratulerer!
Skjønner sjokket.Har vært der selv❤️
Var kjempe redd å usikker.
Men nå er de straks 9 år, å jeg føler meg heldig som har fått opplevd å få tvillinger❤️ Dobbelt med bekymringer, men dobbelt med glede❤️

Har ønsket meg tvillinger, men ikke fått så langt. Merket du noe i forkant av UL? Noe annerledes dette svangerskapet kontra de to første?

Gratulerer! Nr 3 og 4 er tvillinger her, og har bare gode opplevelser! Føler meg veldig heldig som har tvillinger og har fått følge det fine samspillet de har ❤. Vi fant det ut i uke 12, og kjente det var godt å få vite det tidlig og ha en stund å venne seg til tanken, da vi allerede hadde to ganske små fra før. Lykke til! Her er 5.mann på vei!

Gratulerer så mye :happy: Her er det og tvillinger, fant ut i uke 8+3 så har nå hatt noen uker på å venne meg til tanken. Her blir det barn nr 3&4. ser du har skrevet at det blir nr 4 for dere og
Gratulerer. Ja ,blir 4 barn nå. Har jente og gutt på 11 og 14. Vi skulle bare ha en attpåklatt før det ble for sent..

Har ønsket meg tvillinger, men ikke fått så langt. Merket du noe i forkant av UL? Noe annerledes dette svangerskapet kontra de to første?
Jeg har vært utrolig dårlig og kvalm.Gått ned I vekt til og med.
Pluss at jeg syns jeg har fått tidlig mage . Hadde ikke det med de første så tidlig. Så hadde en liten anelse egentlig.

Åh, så fantastisk! Svigerinna mi fikk tvillinger når de ble gravid for tredje gang og hun gikk litt i kjelleren. Men hun har sagt at hun har vært veldig positivt overrasket over hvor bra det har gått. Det er jo amming og lite søvn uansett, blir liksom ikke «dobbelt» opp med dårlig søvn.

Sniker. Det er flere inne på augustgruppa som venter tvillinger som du sikkert også kan snakke med:D

Back
Topp