Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det bare meg eller er det flere med treg mage og sjeldnere avføring nå under graviditeten?
Det er ikke bare deg!
Jeg har aldri vært sånn før.. jeg må ty til laktulose, men det virker ikke sånn supert det heller![]()
Legen sa jeg kunne sette miniklyster om det ble for ille, men er ikke noe fan av det heller altså- føler tarmen vrenger seg når jeg setter klyster, også får jeg magesmerter.Ugh!Legen sa jeg kunne sette miniklyster om det ble for ille, men er ikke noe fan av det heller altså- føler tarmen vrenger seg når jeg setter klyster, også får jeg magesmerter.
) fiber og masse masse vann...Nå har jeg ikke vært på do (altså nummer 2) siden onsdagen...![]()
Isj! Pyton... prøv sviskekompottwtf
, fiber og masse masse vann...
Føler jeg er flink på både fiber og vann men har ikke akkurat hjulpet noe særlig enda...
får kjøpe sånne tyggetabletter på apoteket igjen tror jeg: Frukt & fiber het de visst 
Uff nei er ikke bare deg, sliter med det samme!Er det bare meg eller er det flere med treg mage og sjeldnere avføring nå under graviditeten?