Flere med tidlig synlig mage?

Ingen synlig mage ennå, kjenner kulen neders når jeg ligger. Dette er 5 barn. Straks 12 uker. Med 4 så hadde jeg godt synlig mage i uke 14.

Sniker
Med nr 2 hadde jeg livmoren oppe ved navlen allerede i uke 13, så selv om baby er liten er definitivt mulig at det ikke bare er luft og innvoller:joyful:

Her er det ikke mye babymage enda (3. Svangerskap). Bare rundt uke 8/9 enda, aå ganske tidlig. Jeg ser forskjellen på morgen og kveld, men etter erfaring, så er det når en ser forskjell på morgenen at den ekte babymagen er der.

Her er det oppblåst mage, klarer som regel ikke å kneppe igjen buksa så korte Skjorter er ut. Varierer mye etter mat og dagsform

Jeg føler jeg begynner å få mage nå. Jeg har nok lagt på meg av mat også, men magen er ikke lik som når jeg tidligere «bare» har lagt på meg.

Men det er så tidlig enda, så jeg syns det er litt flaut faktisk. Bare jeg som føler på det??Så jeg går bare med vide skjorter og store strikkagensere for å skjule det enn så lenge. Jeg er førstegangs og 12+1

Har dere begynt å kjenne livmoren over skambenet enda? Noen ganger tror jeg at jeg kjenner den, og andre ganger kjenner jeg ingenting. Er bare 11+5 i dag da, men annengangs.

Har dere begynt å kjenne livmoren over skambenet enda? Noen ganger tror jeg at jeg kjenner den, og andre ganger kjenner jeg ingenting. Er bare 11+5 i dag da, men annengangs.
Nå kjenner jeg den veldig tydelig, 12+2 og tredjegangs. Fikk det bekreftet hos gyn idag at det er livmora jeg kjenner ☺️

Hvor høyt oppe kan du kjenne den nå :happy: ?
Hmm, snart midt mellom skambeinet og navlen ca tror jeg? ☺️ Ikke helt på midten enda, men ikke så veldig langt unna.

Magen min har vert synelig lenge nå, men det er fordi har vert gravid med en sjokolade,-baby noen år nå :laughing002 men har gått opp en kg da, så det hadde nok vert mer synlig om jeg var slankere :hilarious:

Syns magen min er mindre nå. Er 12+2 og det er nok fordi det værste med oppblåsthet har gitt seg, men ser fortsatt ut som at jeg er 4-5 mnd på vei ja sammenlignet med sist svangerskap da magen ikke kom før etter uke 16-17 :hilarious:

Morsomt med så mange ulike svar :) Her fortsetter magen å vokse, like stor gjennom hele døgnet. Får mange kommentarer også om hvor fort magen vokser.. Syns kommentarer er unødvendige, men husker jeg riktig så blir det ikke færre ettersom ukene går. Er nok bare en del av det å være gravid det

Tror nok det er fordi jeg har begynt å spise is, chips, pizza og generelt grapsmat, i tillegg til jeg ikke holder igjen nagen lengre. Nå får den bare oppføre seg som den vil. Om morgenen ser jeg ikke noen tegn til graviditet, men plutselig en dag kommer min og. Er bare glad så lenge jeg kan gå i mine vanlige klær!

15+0 og fortsatt flat når jeg ligger på rygg...er jo oppblåst når jeg står, og magen kommer nok om ikke så altfor lenge

Føler magen er større, men tror ikke det er synlig

Back
Topp