Flere med tidlig synlig mage?

Maibaby2023

Andre møte med forumet
Hei. Gravid med nr 3 i uke 10+1 og sliter med å skjule magen. Er en ganske tydelig mage allerede, minner meg om når jeg var 4-5 mnd på vei med andre barnet. Sikkert helt normalt når man har vært gravid før, synes likevel det var litt tidlig å få gravidmage Begynner å lure på om vi har bommet på termindatoen.. Noen flere som har det slik?

Jaaaa! Hatt gravidmage i to uker, men den siste uken har den poppet mye!! Men så er det to inni der, så kanskje ikke så unaturlig!

Magen har kommet her også, nærmest over natta. Nr 3 her også, uke 9.
Kjenner livmoren når jeg står oppreist, min samboer synes det er veldig spennede å kjenne den harde kulen nederst på magen.
Har tenkt samme tanke som deg, men ingen tvil her egentlig. Det var første forsøk og spiren satt :happy:
Har hørt at det er vanlig å få mage ganske tidlig med nr 3.

Ganske tydelig kul på magen her også. Er ca 11 uker med nr 3 :)

no e i større da,me mage å alt sånt fra før. men kjenne at dt e hardt heilt nederst, er i uke 9+1 og 1. gangs

3 gangs og ganske tydelig mage her og nå.. Poppa helt plutselig. Kjenner også kanten på livmora når jeg trykker nederst på magen så det er vel den som presser alt opp og ut :playful: 10+6 idag. Ganske slank til vanlig så ble veldig tydelig her nå!

Edit: vil bare legge til at ikke jeg tror at det som vises nå er baby alså, jeg er klar over at det er luft og innvoller foreløpig så jeg går ikke og stryker på magen :laughing002 MEN så lenge jeg faktisk akkurat kjenner kanten på livmora så skjønner jeg jo at det er den som presser alt oppover så jeg velger å tenke på det som babymage uansett :cool01

Last edited:
Jeg har delte magemuskler fra sist svangerskap, så gravidmagen forsvant aldri her :laughing002 Blir nok leeeenge til det blir synlig utenfra

Jeg har synlig mage i form av luft, haha. Livmor ligger vel bak skambeinet enda i uke 10, så «gravidmage» er det nok ikke :knegg:

Jeg har nok ikke synlig mage, men merker at den er mye hardere og strammer en del. Er andregangs, men bare 8+2, så skal vel allikevel godt gjøres at den er synlig nå.

Er annengangs, men livmora har fortsatt ikke kommet opp av bekkenet. Er 10+2 nå. Ser fortsatt ut som jeg har mage da, men det er fordi jeg er så oppblåst :playful:

Jeg har synlig mage i form av luft, haha. Livmor ligger vel bak skambeinet enda i uke 10, så «gravidmage» er det nok ikke :knegg:
Jeg ville kalt det gravidmage, for du får den jo fordi fosteret og plommesekken presser litt på plassen inni der? Innvoller osv blir trykket litt opp, samt mer luft på grunn av graviditeten. Jeg hadde i hvert fall ikke sånn her mage da jeg ikke var gravid ;) Men om du stryker på magen så stryker du jo ikke akkurat på babyen da :laughing002

11+5, ingenting synlig, kjenner ingenting. Har spist søppelmat i tre måneder, så jeg har ingen unnskyldning

Jeg ville kalt det gravidmage, for du får den jo fordi fosteret og plommesekken presser litt på plassen inni der? Innvoller osv blir trykket litt opp, samt mer luft på grunn av graviditeten. Jeg hadde i hvert fall ikke sånn her mage da jeg ikke var gravid ;) Men om du stryker på magen så stryker du jo ikke akkurat på babyen da :laughing002
Nesj magen har nå vært oppblåst før graviditeten også, er på en måte ikke noe annerledes. Bare at den er det veldig ofte nå:p

sliter litt her også..
Gikk ned ganske mye i vekt, like før graviditeten stagnerte alt av trening og sunt kosthold pga flere uker med forkjølelse og betennelse. Så ikke er jeg bare gravid men jeg har lagt på meg i tillegg, så føler det er dobbelt opp her.
Heldigvis høst og ingen som stusser på store ullgensere!

Er nok veldig oppblåst her så swe nesten gravid ut! Så bruker store gensere nå på jobb for er ikke klar til å fortelle noen det enda. 9+2 bare her så litt tidlig

Samme her! Tror det er blanding av at jeg har spist litt ekstra, luft og at jeg allerede har vært ganske tøyet ut en gang tidligere for når jeg ligger nede så er magen flat. Husker fra sist at etterhvert som livmora kom opp fra bekkenet så kunne jeg se magen når jeg lå på ryggen som en litt deformert kul på ene siden :hilarious:

Jeg har hatt «mage» i flere uker. Er i dag 10+0. Men er nok mest luft/innvoller. Oppblåsthet jeg vært omtrent siden dag 1 :laughing002 Men nå er det vanskelig å gjemme magen. Tenker at om noen gjetter eller spør, så orker ikke jeg å lyve:)

Jeg ser tydelig forskjell på meg selv når det kommer til magen. Men jeg er bare 11+2, så det er nok bare luft :happy:

Ja, den kom tidlig denne gangen! Skjuler det med store gensere. Er ikke klar til å fortelle om graviditeten helt enda

Har hatt mage i flere uker! Er 10+5 i dag. Er nr. 3, så kan vel være derfor :) Har store skjerf på for å skjule det:)

Back
Topp