Flere med tidlig kul på magen?

Så fine mager her da. :)

Jeg har bare en del luft. [emoji14] Så må passe litt på hvordan jeg kler meg for å kunne skjule det. [emoji14]

Jeg har stor kul på magen, men er nok bare oppblåst. Har ikke kommet ut med det enda, så jobber iherdig med å skjule det litt til. [emoji28] 9+3.

Jeg ser ut som 6-7 mnd hele året[emoji30][emoji23] men kjenner jeg har fått litt hardt under navlen. Har veldig delte magemuskler fra flere graviditeter og blir veldig fort oppblåst så da ser man alltid høygravid ut [emoji6]

Ja, man skulle nesten tro.. men er ganske sikker på hvor langt jeg er på vei, og krysser fingrene hardt for at det bare er én [emoji85]

Ble fort stor med de to andre også, men større denne gang. Tenker det er fordi det er 3. mann. Det må være deilig å ikke ha så mye mage før siste trimester, det blir jo tungt nok liksom [emoji28]

Og så var det 2 atte :D

99c69702a1d74068448c6cc50b0f8085.jpg

Begynner å vise her og! 10+5 i dag. Venter nr 4.

Blir misunnelig på dere med mager - ti uker på vei og iiiiiingenting synes, merker det skal bli godt med UL på fredag, blir nesten bekymra, hehe.

Artig med så mange fine mager! ❤️ Jeg er 10+4 og min er i ferd med å komme frem. Vises ganske godt når jeg går med stramme klær. Jeg gleder meg til jeg får en ordentlig babykul :)

Ingen kul her ennå, men merker at buksene begynner å bli litt trange

Back
Topp