Flere med tidlig kul på magen?

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Jeg måtte ta bilde idag, for at jeg kunne vise noen venninner som bor i hjembyen min skulle få se hvor stor jeg allerede har blitt.. Det er nesten ubegripelig at jeg bare er 7+1! Riktignok ble jeg fort stor med nr 1 og 2 også, og det er tross alt 3. gangen, men likevel..
Er det flere som har fått kul?

dba9d9ffbc327d16aa1f28c826681a7e.jpg

Jeg har fått en liten en,begynner å bli vanskelig å skjule,så må vel fortelle på jobben snart [emoji85]har lyst å vente å fortelle barna det,da de tok det hardt når vi mistet sist.så har ett håp om å vente til etter ul.blir en del løse klær fremover [emoji23]

Jeg har fått en liten en,begynner å bli vanskelig å skjule,så må vel fortelle på jobben snart [emoji85]har lyst å vente å fortelle barna det,da de tok det hardt når vi mistet sist.så har ett håp om å vente til etter ul.blir en del løse klær fremover [emoji23]

Det skjønner jeg. Her var det ikke mulig å skjule for de to eldste [emoji28] Men de er klar over at det fortsatt kan gå galt. Har ikke så stor tro på at det gjør det denne gangen, men man kan jo såklart aldri vite [emoji6]

Her er det offentlig både for våre nærmeste og på jobben (og nabolaget - etter at barna fikk beskjeden [emoji23])

Herlig [emoji16][emoji177]største kommer hjem fra 3 ukers ferie i helga,så får sikkert en kommentar [emoji85][emoji23]

Jeg måtte ta bilde idag, for at jeg kunne vise noen venninner som bor i hjembyen min skulle få se hvor stor jeg allerede har blitt.. Det er nesten ubegripelig at jeg bare er 7+1! Riktignok ble jeg fort stor med nr 1 og 2 også, og det er tross alt 3. gangen, men likevel..
Er det flere som har fått kul?

dba9d9ffbc327d16aa1f28c826681a7e.jpg
OY da. Skulle nesten tro du var lengre på vei eller ventet mer enn en.

Har ikke fått mage før i uke 30 ich med de to andre så forventer ikke å få den før nå heller.

OY da. Skulle nesten tro du var lengre på vei eller ventet mer enn en.

Har ikke fått mage før i uke 30 ich med de to andre så forventer ikke å få den før nå heller.

Ja, man skulle nesten tro.. men er ganske sikker på hvor langt jeg er på vei, og krysser fingrene hardt for at det bare er én [emoji85]

Ble fort stor med de to andre også, men større denne gang. Tenker det er fordi det er 3. mann. Det må være deilig å ikke ha så mye mage før siste trimester, det blir jo tungt nok liksom [emoji28]

Har mage ja, men det er fordi jeg er oppblåst [emoji85] håper det gir seg, vanskelig å skjule [emoji23]

Back
Topp