Flere med termin 24.12-16?

Therese Roksøy

Andre møte med forumet
Hei,
Jeg har ei jente på 5 og venter en unge til 24.12 dette året. Superheldig ikke sant? Er litt irritert på termindatoen...så håper ikke det skjer akkurat mellom pinnekjøttet og pakkene liksom.. :D He he he
Er det flere her inne som har termin denne datoen?
Kanskje flere som bor i Agder-fylkene? Vest/Aust :)

Foreløbig termin 24.12, men tror jeg blir satt noen dager tilbake på UL :) har ei datter på 4 år. Men sjelden man føder på termin datoen, så jeg stresser ikke ang det :) det skjer når det skjer :)

Har ikke 24, men foreløbig 20 desember :-) Har oul på torsdag så blir kanskje endring i dato da :-) Håper selv det skjer noe før slik at jeg kan feire julen hjemme med familien her, er førstegangs så blir første barnebarn for besteforeldre og første niese for søstrene her :DJeg bor i en liten by nokså sør i Vest Agder.

Har termin 24., kan ikke tenke meg det faktisk blir datoen. Første barn for vår del. Etter mange års prøving og endelig lykkes med assistert befruktning etter flere runder spiller det ingen trille hvilken dag gullet er klar for verden.

Jeg har termin 26.12 fra tidlig ultralyd, er førstegangs så håper litt på at det blir en januar baby mtp både å ha bursdag rundt jul, og det å være "sist" i klassen. Men utover det må knøttet komme den dagen h*n vil. Har allerede stilt meg inn på at dette blir en jul på kroppens premisser :) satser på å ha alt i hus (både til jul og baby) ila november slik at jeg kan nyte og kose meg med julen så godt det lar seg gjøre.

Jeg har 24.12 og to barn fra før. Siden jeg får tvillinger så kommer de nok tidligere, men tenker en del på innkjøp av julegaver, pynting, baking og selve julen. Blir nok ikke helt som det pleier nei, uansett om jeg er høygravid eller nettopp har født!

Foreløbig termin er 24.12, men skal ha planlagt ks så julaften blir det nok ikke uansett :p

Jeg har fått ultralydtermin 24.12. men datteren min kom en uke før, så jeg satser på at det gjør dette lille knøttet også :)

Termin 24 desember her også ser det ut til! OUL på fredag, så blir spennende å se:) er førstegangsfødende.

Foreløbig termin 24.12, men tror jeg blir satt noen dager tilbake på UL :) har ei datter på 4 år. Men sjelden man føder på termin datoen, så jeg stresser ikke ang det :) det skjer når det skjer :)

Det er noe med det.. er jo ikke dermed sagt ungen kommer ut på julaften.. En kan jo ikke forutse det... :)

Har termin 24., kan ikke tenke meg det faktisk blir datoen. Første barn for vår del. Etter mange års prøving og endelig lykkes med assistert befruktning etter flere runder spiller det ingen trille hvilken dag gullet er klar for verden.
Jeg har 24.12 og to barn fra før. Siden jeg får tvillinger så kommer de nok tidligere, men tenker en del på innkjøp av julegaver, pynting, baking og selve julen. Blir nok ikke helt som det pleier nei, uansett om jeg er høygravid eller nettopp har født!

Ja, tenker på det der med innkjøp og pynting selv.. Blir spennende å se da... Blir nok storjul her, så familien får hjelpe med julemiddagen. :)

Jeg har fått ultralydtermin 24.12. men datteren min kom en uke før, så jeg satser på at det gjør dette lille knøttet også :)

Det håper jeg også på... :) Men vet ikke helt heller...for min egen dato er 12.12...tenk hvis ungen kommer på min bursdag?! He he he For en pakke :D Likevel kan det jo være greit at ungen får sin egen dag også.. men det kan en ikke forutse... :D

Termin 23.12. Bor i Aust Agder :) Håper eeeegentlig babyen holder seg inne til januar :P må være så kjedelig med bursdag i jula...

Har termin 1 januar, men søker om planlagt keisersnitt. Blir det sånn, bli det vel rett før jul tenker jeg ;)

Bor i aust-Agder :p

Jeg har termin 24.12 - satser og på litt før eller litt etter, men det lar seg vel ikke gjøre å bestemme det har jeg skjønt :) Blir en flott julegave uansett når hun kommer :)

Hei igjen, fikk ny termin.. ikke 24, men 21....men det er jo alltid usikkert.. plutselig fyker babyen ut før eller etter. :)
Under ultralyden fikk jeg vite at det var ei jente! :D Stas! :)
Hvordan er formen deres? Har dere vondt i korsryggen og slikt?

Har slitt med smerter inni setemuskelen.. Korsryggen har verket også.. Men har dratt på trening og etter det ble det smertefritt! :D Hurra!

Håper det går bra med alle dere!

Har termin 29 desember men er selv et julaften barn, veldig fornøyd med datoen for min bursdag

Back
Topp