Flere med termin 23.feb?

WCE

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Hvor mange uker og dager er dere? Jeg trodde først jeg hadde termin 26.feb så har hatt den i BV appen hele tiden. Både tidlig ul, lege og jordmor mener termin er 23.feb og det har stemt i forhold til hvor mange uker appen viser. Sånn som gyn på tidlig ul mener termin er 23. og i følge han er jeg idag 14+5. Mens appen viser 15 uker idag. Håper det er noen med termin samme dato her :P

Det har jo og med sykluslengde, har det ikke? Og om man regner med 40+0, 40+1, 40+2 eller 4o+3

♡Overgangen feb/mars♡

Det er det nok! Jeg ble gravid med prøverør så sykluslengden blir liksom litt feil å regne ut fra.

Jeg har termin 23. februar i følge appen, men i følge jordmor er den 21. februar. Jeg er 15 + 1 idag :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hvor mange uker og dager er dere? Jeg trodde først jeg hadde termin 26.feb så har hatt den i BV appen hele tiden. Både tidlig ul, lege og jordmor mener termin er 23.feb og det har stemt i forhold til hvor mange uker appen viser. Sånn som gyn på tidlig ul mener termin er 23. og i følge han er jeg idag 14+5. Mens appen viser 15 uker idag. Håper det er noen med termin samme dato her :P
Men du vet jo når du hadde innsett? De skal ikke gå vekk fra den terminen

Det vet jeg.. Men får ikke alt til å stemme sammen :P jaja. Ut lommer ungen. Sikkert over tida som storebroren..

15+2 ;)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Back
Topp