Flere med stort behov for alenetid?

Jeg har ikke behov for mye alenetid! Elsker å ha ha fullt hus, masse folk rundt meg!
Men syns det er greit å avogtil gå til butikken uten unger.. er vel sånn jeg får min alenetid :)

Har hatt alle tre ungene hjemme i hele sommer siden skolen sluttet, jeg gleder meg ikke til skole og hverdag igjen! Kunne nok trives med hjemmeundervisning jeg!

Trenger også alene tid og jeg har kun et barn :p

trenger ikke så mye fullstendig meg tid men toalettet eller 5 min ute opp til 2 ganger om dagen syns jeg at jeg fortjener :p

holdt nærmest på å bli gal en periode her hvor snuppa virkelig ikke fikk sovet kl 19.00 men var trøtt ved midnatt så ble nesten ikke noe tid etter at hun hadde sovnet!

bor i en såpass liten leilighet at føler ikke at jeg trenger så mye tid alene, men blir nok anderledes når vi skal flytte snart for liker å være på kjøkkenet og ordne der alene :p

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Kunne ALDRI vært husmor på fulltid, hadde tilta for meg.

Pleier å si : (enn så slemt det hørres og ungene betyr selfølgelig ALt )
Deiligste tiden på døgnet er nå ungene er i seng , sånn at jeg får tid for meg selv :)

Jeg trenger absolutt litt MEG tid innimellom. Trenger ikke være lenge, men nok til en lang, varm dusj m/hårkurer, ansiktmasker, pedikyr og hele pakka eller en shoppingtur med venninner etc. Kjenner jeg ikke er klar for å dra fra hjemmet uten lillemann helt enda, da han bare er 3 uker og det er første lille nurk, men jeg tror alle trenger litt tid for seg selv innimellom for å fungere optimalt. Heldigvis så har jeg en mann som forstår dette fullt og helt :)

Jeg liker ikke å være helt alene i huset, men å få være alene på badet, handle alene, ha en time for meg selv mens barna er lagt og mannen er på tur med hunden, det er viktig egentid for meg
I tillegg er det viktig for meg å få gå ut alene på kveldene, besøk, klubb, trening, tur osv, det har vært litt vanskelig mens lillebror har vært bitteliten og avhengig av pupp på kveldstid. Glad for å få den tiden tilbake nå

Jeg trenger virkelig egentid! Tiden etter ungene er i seng på kvelden er deilig!
Innimellom må jeg ha litt tid ute for meg selv,spes siden jeg er alene med ungene annenhver uke hvor jeg da ikke kommer meg noe sted..

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Alenetiden får jeg om morgenen, da sambo er innmari murmeldyr. Jeg pleier heller ikke å vekke ham i helgene, trenger litt tid for meg selv. :)

Nå har vi en liten en på 5 uker, alenetiden min om morgenen har blitt babytid, men enkelte dager kan jeg amme ham slik at han sovner litt til, og jeg får en halvtime for meg selv før han vil opp. Uvurdelig.

Jeg er veldig glad i alene tid. Koser meg med å trille tur med musikk i ørene - har riktig nok babyen med meg men da sover hun. Elsker å være hjemme alene eller at alle de andre sover :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sitter og drømmer om ei langhelg alene..hvor jeg kan styre med meg og mitt, uten å måtte ta hensyn til andres ønsker og behov. Mannen kan få være med hvis han blir med på det jeg ønsker, eller finner på noe på egen hånd.. Behov for alenetid sa du???

Du er iallfall ikke alene... :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har ikke behov for mye alenetid! Elsker å ha ha fullt hus, masse folk rundt meg!
Men syns det er greit å avogtil gå til butikken uten unger.. er vel sånn jeg får min alenetid :)

Har hatt alle tre ungene hjemme i hele sommer siden skolen sluttet, jeg gleder meg ikke til skole og hverdag igjen! Kunne nok trives med hjemmeundervisning jeg!
Jeg gleder meg heller ikke til skolestart..og jeg elsker å ha barn rundt meg (mine iallfall :p)
Men etter ett års h*%#* uten søvn! så kjenner jeg at jeg drømmer om en helg uten å gjøre noe.. :p

Har hatt fire unger hjemme siden skoleslutt, så er ikke det.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg synes heller ikke det er egoistisk å ta vare på seg selv, men for meg er det forskjell på egentid f.eks gå på café med venninner, stoppe alene eller sitte i sofaen alene en kveld enn å jobbe.

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Det er helt normalt, tror de fleste har et stort behov for alenetid. Og det er heller ikke egoistisk, så bare nyt alenetiden din når du har sjansen! :)

Back
Topp