Flere med små fra før? *søskenvogn*

ORIGINAL: knotiknoM

ORIGINAL: Zid

Den vogna har jeg sett par ganger i byn her.. første gang var det vel par unger på over året som satt i en slik som på bildet. Andre gang var det noen som hadde en 2-3 åring som satt i vogna forran (så trangt ut egentlig) og under ryggen som han satt ved så var det en svart avlang "ting" som det lå en baby under. Kunne ikke se babyen.. bare høre.. ligger liksom under styret i hengebag eller noe.. snodig saker..

phil and teds eller den hi nevnte?

Når jeg så vogna hi nevnte var det med søskensetet foran og babybagen bak...der nede liksom. Så kjempe snodig ut[&:]
Syns først den ser grei ut når man bare bruker seter for de større[;)]

Det var phil and teds. Og på bildet som litt opp her, så ser en baby ligge i bag under styret omtrent.. var det jeg så.. bare at jeg ikke så babyen i butikken, bare hørte.. hehe

Phil og teds så kjempegrei ut mens nr 2 er spedbarn da[:D]
Men når begge skal sitte... veit jeg på forhånd... at så stae og nysgjerrige barn jeg har blir det bare hyl om en skal sitte å se i ryggen på den andre.[8D]. Så blir nok City'n på meg om jeg ikke finner noe bedre.

På city'n kan man løfte av og på bagen MENS ungen sover.. sånn at man kan ta den med seg inn eller ungen allerede sover i den inne og tar den med på tur[:)].  Har en sånn type vogn nå og det har vært innmari praktisk og kunne pakke baby klar i bagen før man går ut i vogna som kanskje ligger i bilen eller lign. Men jeg er laaaat, veldig lat. [8D]

Og det samme om babyen har sovnet i bilsetet i bilen og man skal i butikken, så klikker man den bare på vognen og går inn mens ungen fortsatt sover. Har sånn vogn i dag.. men er jo bare for 1. Og det er uunnværlig for meg. Men må ha plass til en ekstra en forhåpentligvis.

Legg gjerne ut bilder av flere vogner om dere kommer over de [:D]
Jeg har vogndilla. Har 3 til Tiril[:)]

Jeg har store barn jeg så jeg skal kun ha vogn til lille nurket [:)]
min eldste datter er 8 1/2 år og min yngste er 5 år og 8 mnd når lille nurket kommer[;)]
jeg skal til Praha å se på vogn nå på August[:)][:)]

Hei, TonjeJenta. Jeg hadde satt pris på om du kunne ha fjernet bildet fra innlegg #15 da dette er mitt bilde av mine barn.

Takk.

Hei, TonjeJenta. Jeg hadde satt pris på om du kunne ha fjernet bildet fra innlegg #15 da dette er mitt bilde av mine barn.

Takk.

Er ikke noe bilde i innlegg 15, så hadde hjulpet deg om jeg hadde kunnet.

Back
Topp