Flere med små fra før? *søskenvogn*

Den var kul![:D] Vet ikke om vi kommer til å trenge søskenvogn, hvor lenge er det vanlig at barn sitter i vogn?

ORIGINAL: Snuppeluring

Den var kul![:D] Vet ikke om vi kommer til å trenge søskenvogn, hvor lenge er det vanlig at barn sitter i vogn?

Man trenger vel avlastning for bein ihvertfall til man er 3år.

hehe,kike allerede på vogn? ja, det kan vel være lang leveringstid [8|] tror jeg bare skal ha et slikt brett bak? Noen som erfaring med det?

ORIGINAL: Snøfrid

hehe,kike allerede på vogn? ja, det kan vel være lang leveringstid [8|] tror jeg bare skal ha et slikt brett bak? Noen som erfaring med det?

Hadde slikt brett til jenta mi da hun ble storesøster... hun var da 2 år.... hun nektet å stå på det, var livredd.. i tillegg bråkte brettet som ett uvær når vi trillet.
Så for oss ble søskenvogn en nødvendighet[:)]

Kommer nok til å ha søskenvogn i tillegg til den jeg har brukt på begge gutta (og bruker til minsten) God som ny.. Går jo ann å sette sete på det, men ikke til å anbefale siden vogn tipper veldig lett.

Mmm.. alex er da 1 år og 8 mnd når minsten kommer, så vogn trengs for begge..

Hmmm...Vi driver og vurderer det der vi også.. Er ikke sikker på om vi trenger? Snuppa er ca 2,5 år når mini (forhåpentligvis) kommer. *tenketenke*[8|]

Vi skal også ha søskenvogn(nå vet jeg ikke om jeg er gravid enda da(fikk pos el test idag 10 dager etter el)

Men går for phil and teds sport! Her blir det evt. 1 år og 8 mnd mellom ungene(som Zid).

Har sett på alle vognene....og det er phil and teds som er best i mine øyne[:D]
Den som er i HI her syns jeg ble klønete[;)] men hver sin smak

Ja, det kommer veldig ann på alderen! Her vil det bli ca 3 1/2 år så hun blir nok for stor for søskenvogn. Hm, hadde ikek tenkt på at de bråker litt? spørs om jeg trenger noe i det hele tatt?

Ja, det kommer veldig ann på alderen! Her vil det bli ca 3 1/2 år så hun blir nok for stor for søskenvogn. Hm, hadde ikek tenkt på at de bråker litt? spørs om jeg trenger noe i det hele tatt?

Min gutt er akkurat 3 år når han blir storebror. Jeg regner ikke med att jeg trenger noe slikt til han.
Allerede nå er det sjelden han bruker vognen.
Hender vi har den med på turer, men det er som oftest for att vi voksne skal få mindre å bære på.... kjempegrei å ha til dill og dall[8D][:D]
Men vi går jo ikke kjempelange turer.... blir kanskje maks en km. Må også bruke bil for å komme til barnehagen.

Vi har en trille som vi kan bruke til han de gangene det er sjans for att han blir sliten, på ferie, 17. mai osv... Men da er vi jo stort sett to voksne til å trille også[;)]

Må ha søskenvogn vi også tror jeg. Kjekt å ha siden gutten her blir 2 år månenden etter snusket kommer, så regner med at han blir sittende i vogn ei stund til[:)]

Klart man gjør. Mister vi denne skal vi jo ha barn uansett. Og ettersom Tiril er bare 8mnd vil hun være liten og trenge vogn hun og når ny bebbis kommer[;)]. Og tenkte jeg skulle dele tipset, ettersom jeg endelig hadde funnet en bra vogn med mange muligheter. Hater de søskenvognene hvor den ene sitter langt ned og kun ser en kalesje[8D]. Og de i bredden kommer man nesten ikke inn noen steder med. Så vi har kikka lenge vi, før jeg ble gravid igjen på søskenvogn. Leberingstid er det nok ikke vil jeg tro.

ORIGINAL: TonjeJenta

Klart man gjør. Mister vi denne skal vi jo ha barn uansett. Og ettersom Tiril er bare 8mnd vil hun være liten og trenge vogn hun og når ny bebbis kommer[;)]. Og tenkte jeg skulle dele tipset, ettersom jeg endelig hadde funnet en bra vogn med mange muligheter. Hater de søskenvognene hvor den ene sitter langt ned og kun ser en kalesje[8D]. Og de i bredden kommer man nesten ikke inn noen steder med. Så vi har kikka lenge vi, før jeg ble gravid igjen på søskenvogn. Leberingstid er det nok ikke vil jeg tro.

Har du sett den irl? Jeg så den nemlig på nordby senteret igår, og syns den var så lang og stor. Også så små hjul foran da.

Men sikkert en grei vogn[;)] Ikke noe for meg da[8D]

Ja jeg har settden i virkeligheten og derfor jeg lette etter den på nett [:D]

De fleste moderne vognene har jo alle små hjul foran for tiden, og syns ikke den var lang i det hele tatt[:)].
Fins vel ingen tvillingvogner foranhverandre hor begge har utsikt som er kortere tror jeg.
Min beste vogn nå er denne. og her kan man og sette bag og sete begge veier og små hjul foran. Søskenvognene den cityvognen har lufthjul bak... noe jeg liker best. Så for meg er det en kjempevogn.. ettersom jeg liker sånne[:D]

[INDENT]phil and teds sport[/INDENT] [INDENT]ORIGINAL: knotiknoM[/INDENT] Vi skal også ha søskenvogn(nå vet jeg ikke om jeg er gravid enda da(fikk pos el test idag 10 dager etter el) [B]Men går for phil and teds sport! Her blir det evt. 1 år og 8 mnd mellom ungene(som Zid).[/B] Har sett på alle vognene....og det er phil and teds som er best i mine øyne[:D] Den som er i HI her syns jeg ble klønete[;)] men hver sin smak edit: fjernet noe ang en test. Vogna strøk i en test i fjor.. men det var pga manglede info i infoheftet eller noe. Så lenge man overholder 25kg i hovedsete + 15 i andre eller noe sånt skal den funke utmerket[:D] Fant mange som roste ang denne vogna og var veldig fornøyde. Men fant bilde av den da for er sikkert mange som er intr i denne og. Men er det plass for baby å ligge? og hvordan er utsikten for ungen som sitter bakerst? For denne tar helt klart mindre plass på tur.

Den vogna har jeg sett par ganger i byn her.. første gang var det vel par unger på over året som satt i en slik som på bildet. Andre gang var det noen som hadde en 2-3 åring som satt i vogna forran (så trangt ut egentlig) og under ryggen som han satt ved så var det en svart avlang "ting" som det lå en baby under. Kunne ikke se babyen.. bare høre.. ligger liksom under styret i hengebag eller noe.. snodig saker..

ORIGINAL: Zid

Den vogna har jeg sett par ganger i byn her.. første gang var det vel par unger på over året som satt i en slik som på bildet. Andre gang var det noen som hadde en 2-3 åring som satt i vogna forran (så trangt ut egentlig) og under ryggen som han satt ved så var det en svart avlang "ting" som det lå en baby under. Kunne ikke se babyen.. bare høre.. ligger liksom under styret i hengebag eller noe.. snodig saker..

phil and teds eller den hi nevnte?

Når jeg så vogna hi nevnte var det med søskensetet foran og babybagen bak...der nede liksom. Så kjempe snodig ut[&:]
Syns først den ser grei ut når man bare bruker seter for de større[;)]

I den phil and teds vognen kan du ha babyen i bag i hovedsetet, og du kan plassere det ekstra setet på toppen og istedenfor under.
Vanskelig å forklare, gi meg litt tid så skal jeg finne bilde[;)]

Her er iallefall noen løsninger på phil and teds[:)] Men om det gjelder alle modellene vet jeg ikke...iallefall er classic slik. Usikker på sport

Jenta mi er 3,5 når babyen kommer, så vi klarer oss med den vogna vi har [:)]

Back
Topp